![]() |
|
|
#11 |
|
Moderator
|
Er mag helaas "slechts" 90 liter wijn per persoon mee, ralph, dus dat wordt nauwkeurig doseren, wil men niet voortijdig door de voorraad heen zijn.
![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
wij gaan 1 week met zn 4en
kan heel wat mee dus! volgende week vrijdag giet t oan!! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
Behalve Beerenburg hoef je helemaal NIETS mee te nemen. Alles is te krijgen in de grote supers zoals Kaufland en Hypernova. Dus allemaal gesleep voor niks.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
weten jullie wat?? ik neem helemaal niks mee!!
jullie zijn daar al meer ingeburgerd dan ik dus jullie zullen t wel weten bedankt he!! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Legende
|
Mooi, ga gewoon naar de plaatselijke "potraviny" en gun de lokale bevolking ook iets. Supermarkten als Penny, Lidl, Hypernova enz. zijn toch allemaal grote ketens. Het is nog zo leuk in de dorpswinkel en de spraakverwarring en de conversaties zijn des te plezieriger.
Daar zal je zeker ook iets lekkers vinden om te drinken. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Volwaardig Lid
|
Onderschat het niet, de grote supermarkten in Tsjechië hebben een véél uitgebreider assortiment dan we in Nederland gewend zijn. Ook op het gebied van alcoholische dranken.
Geniet van deze aanbiedingen en je rose kan je daar ook wel krijgen. Misschien ook wel iets wat je nog lekkerder vindt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
ow ja ik gun ze zeker heel veel daar!!
whaaaaa nog een week ![]() |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Super Lid
|
Had deze discussie niet direct na de eerste bijdrage van Punkenstein gestopt kunnen worden: wie wil er nou drank meenemen naar Tsjechië?
En ga me niet zeggen dat je gebottelde varkenspis van het merk Heineken wil meenemen... Ach ik zie het rosé en nog wat. Verkopen ze daar ook. U gaat niet naar een andere planeet. Ik weet niet waar u vandaan komt, maar u gaat naar Europa (dat ergens buiten Nederland ligt). |
|
|
|