![]() |
|
|
#31 | |
|
Moderator
|
Re: Bobova draha in Harrachov
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Super Lid
|
Sorry!! Je hebt gelijk (mea culpa).
Maar goed: wie er vragen heeft over de bobova draha in Harrachov kan bij mij terecht! |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Actief lid
|
Wij hadden sneeuw en nog eens sneeuw en 5 minuten zon.
Maar ja daar ga je toch voor? de sneeuw dus. Jullie hadden volgens mij inderdaad tot nu toe de mooiste week. Rokytnice beviel zo goed dat we niet eens naar de Bobova draha toehoefden(had ik stiekem in m'n achterhoofd zitten voor een "slechte" dag)Het lijkt me nl. errrruggg leuk. ![]() En ,ja Rokytnice staat voor volgend jaar weer hoog op de lijst! groetjes Erik. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief lid
|
Maria,"onze" webcamera,staat die nou aan het begin of aan het eind van de baan.
('t blijft me bezighouden) ![]() |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Legende
|
Nog meer info over rodelbanen bij de constructeur van deze baan:
www.wiegandslide.com P.S. Ook in toverland in Sevenum staat een rodelbaan van deze firma. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Super Lid
|
Hoi Erikjé,
De camera is bevestigd aan het gebouw waar je de kaartjes koopt. Dit staat evenwijdig aan de baan, rechts koop je de kaartjes en stap je in, links hangt de camera (gericht op het bruggetje) en dat is dus bijna de aankomst. In het gebouw (soort overkapping) kom je dan weer aan en stap je uit, hier wachten de karretjes op nieuwe helden! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nieuw Lid
|
Info over Harrachov?
Ik ben hier nieuw op het forum. Ik was al een tijdje aan het rondkijken hier maar ik kan niet de benodigde informatie vinden die ik wil hebben. Wij zijn van plan om rond 18 februari met 15 man naar Harrachov te vertrekken. Echter zou ik alleen nog wel wat informatie hier over willen weten zoals. Hoeveel km piste is er in het skigebied?Hoe zit het met de sneeuwzekerheid?Voor wat voor een type skieers is het gebied?Zijn er betere wintersport plaatsen in het Reuzengebergte?Is er ook een piste kaart van het skigebied?
Met vriendelijke groeten, Jimmy Meijer |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Moderator
|
Harrochov
Kijk eens op de site van Holidayinfo Geeft info overalle CZ ski-gebieden, ook Harrachov inclusief kaartjes. Via de
zoekfunctie
op dit forum is ongetwijfeld véél meer te vinden. SUC6
En uh Natuurlijk van harte welkom op het forum |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nieuw Lid
|
Is het reuzengebergte 1 groot skigebied?als ik het goed heb geeft holidayinfo.cz aan dat er maar 7km aan piste is of zie ik het verkeerd?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Moderator
|
In het reuzengebergte zijn veel skigebieden(jes) te vinden, helaas/gelukkig (maar net hoe je dat wilt zien) is het niet één groot resort.
Dit linkje is van het gebied in Harrachov zelf. Lijkt er wel op dat die 7km ongeveer klopt. Voor hele lange pistes zul je denk ik toch buiten CZ moeten kijken. Of het daar net zo gezellig zal zijn is natuurlijk maar afwachten............. |
|
|
|