![]() |
|
|
#101 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Als beginnend skier hoef je je nergens druk om te maken behalve om niet te vallen... dag 1 en 2 zal echt alleen maar op een oefenpiste zijn en daar is het niet druk, en als je dan al een keer de berg op gaat is het zeker anderhalf uur naar beneden, simpelweg omdat je niet harder gaat en veel oefeningen krijgt. Daarnaast is het ook zo dat klasjes vaak voorrang krijgen.. Dus wat dat betreft maak je geen zorgen. Als ervaren skier is tsjechie gewoon geen optie, teninste als je een week vol wil skieen..
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Nieuw Lid
|
Naam Hotel ??
Wie kent Harrachov op zijn duimpje en kan mij de naam geven van het hotel die ik ga omschrijven.
- Het hotel ligt naast de stoeltjes lift - aan het eind van het parkeerplaats van de skiliften. - Net om de hoek bij het bruggetje waar je naar beneden komt skieen. - Rechts aan het eind van de piste als je van boven komt Ik hoop dat iemand wijs wordt van mijn 4 aanwijzingen. ps Ik bedoel niet hotel bellevue die op de piste ligt. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Super Lid
|
Is dit niet hotel Hubertus?
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Nieuw Lid
|
Dat hotel op de foto is "harrachov inn" voorheen hotel graf. Dit is niet precies die ik bedoel. Het hotel die ik bedoel ligt echt naast de stoeltjes ligt. Eind van het parkeerplaats. Nu twijfel ik wel of het een hotel is,misschien wel een pension. Ik ga even zoeken naar info over pension Telsa.
alvast bedankt voor het meedenken |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Super Lid
|
check even "Hubertus"!
|