|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Re: Gebruik Tsjechisch gsm
Het is ook heel belangrijk om je batterij (accu) "in conditie" te houden als je een telefoon hebt die je alleen voor CZ gebruikt.
Als je een telefoon bv 3 maanden niet gebruikt dan is dat heel slecht voor je batterij. Laad hem in NL 1 keer in de 2 weken op en laat hem daarna leeglopen (gewoon je toestel 3 of 4 dagen aanzetten) Doe je dit niet dan zal je batterij snel achteruit gaan, of helemaal kapot gaan! En een nieuwe kost algauw tussen de 30 en de 50 Euro.. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Actief Lid
|
Dat is toch niet zo heel slim, Juan? Je kan die toch gewoon laten unlocken, zeker in CZ - op elke hoek van de straat heb je zo'n mobilbazar waar je voor een prikje je telefoon laat unlocken?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
VIP Lid
|
Niet zo slim? Wat een onzin! Wat moet ik met nog een telefoon als ik er al 1 heb? Ik heb er al 1 zonder SIM lock. Trouwens, zij kent toch wel mensen die 'm voor haar kunnen unlocken en ze had een nieuwe telefoon nodig op dat moment.Ik zorg goed voor m'n vriendinnen
![]() En als ik 'm zonodig wil unlocken, kom ik er zelf wel achter hoe het moet. ![]() |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Actief Lid
|
Niet zo slim was eigenlijk eufemistisch uitgedrukt, jouw antwoord duidelijk niet.
Neen, ik geloof best wel dat je goed zorgt voor je vriendinnetjes, maar uit jouw eerste repliek leek het alsof je de mobiel gewoon niet wou houden omdat er een sim-lock opzat - en die reden was nogal flauwtjes - althans dat vind ik. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
VIP Lid
|
Ik ben geen mobiel liefhebber. Interesseert me vrij weinig en als ik er al 1 heb en ik krijg er ergens een met een SIM lock en toevallig op dat moment heeft een vriendin een nieuwe telefoon nodig, dan is de keuze vrij snel gemaakt.
Met SIM lock kon ik 'm overigens ook zelf gebruiken. Alleen niet voor m'n Tsj. SIM. |
|
|
|