![]() |
|
|
#41 |
|
Actief Lid
|
toen ik nog bij exxon werkte kon je "relocation cost" declareren maar ik weet niet of dit nog steeds op gaat. je maximaal uitgaan van een maandsalaris. dit geld ook voor accenture. helaas betalen deze bedrijven ondergemiddeld dus kies niet te snel. de nederlandse taal blijft schaars en ze willen graag voor een paar kronen op de eerste rang zitten. de salarisverhoging is vaak evenveel als de gevoelsinflatie dus laat niet met je sollen!!
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt voor je snelle reactie ...maar kun je mij misschien ook vertellen hoeveel tijd er tussen het eerste gesprek en het daadwerkelijk aan de slag gaan! ik wil namelijk zo snel mogelijk aan het werk.....en wat zijn de eventuele opzegtijd...mocht het me daar niet bevallen....ligt exxon mobile trouwens in een goed btaalbare buurt? en bij jij ook via grafton aan deze baan gekomen?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Actief Lid
|
ik kan je niks vertellen over de snelheid van de aanname. dit is iedere keer weer verschillend. bij mij waren het drie gesprekken. 1 met grafton en twee met exxon. reken een maximaal 2 weken voordat je het contract kunt tekenen. exxon is gevestigd in praag 2 (flora) het is er niet goedkoop. je kunt bv iets zoeken in praag 10, ergens in de buurt van de A-lijn (groene metro) dan ben je snel op je werk en de prijzen liggen er wat lager. proeftijd is overal 3 maanden en opzegtermijn na de proeftijd bedraagd officieel 2 maanden, maar wanneer je het bevalt kun je beter binnen de proeftijd beslissen (daar is ie voor)
oja, het is officieel ExxonMobil, dus geen telefoonbedrijf oftewel Esson en Mobil1.succes |
|
|
|