het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 29-04-08, 19:03   #21
VIP Lid

Juan's avatar

Ga denk ik naar Bern afreizen om NL-Italie te kijken in het centrum. Lijkt me wel leuk. Kaartje voor het stadion hoef ik niet. 'tis geen Ajax.
Juan is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-05-08, 16:39   #22
Actief Lid

SE16's avatar

Rosicky niet naar EK

Tomás Rosicky maakt geen deel uit van de Tsjechische selectie voor het EK. De middenvelder van Arsenal mist de eindronde vanwege een blessure.

De Tsjech liep de blessure vier maanden geleden op en kwam sindsdien niet meer in actie voor zijn Londense werkgever. Gehoopt werd dat de kwetsuur met rust zou genezen, maar een operatieve ingreep blijkt nu toch onafwendbaar, meldt NOS Teletekst.

De absentie van Rosicky is een tegenvaller voor de Tsjechen. Na het afhaken als international van Pavel Nedved na het WK van 2006, was de speler van Arsenal de onbetwiste leider van de nationale ploeg.

Bron: vi.nl
SE16 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-05-08, 20:01   #23
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
SE16 schreef:
Bericht bekijken
Tomás Rosicky maakt geen deel uit van de Tsjechische selectie voor het EK.
Ohh, dit vind ik echt erg... en dat is nogal zacht uitgedrukt.
Als ze Nedved ook niet kunnen overhalen om te spelen weet ik eigenlijk wel zeker dat Tsjechie bijna geen kansen meer heeft om te winnen...
Riannah is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-05-08, 16:06   #24
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
Pavel Nedved gaat definitief niet mee naar het EK. De gestopte international was kandidaat om de geblesseerde Tomas Rosicky te vervangen, maar de middenvelder heeft besloten om niet op de verleiding in te gaan. Bondscoach Karel Brückner heeft Nedved niet opgenomen in zijn EK-selectie.

Rosicky moest zich eerder afmelden voor het EK aangezien hij kampt met een knieblessure. “Ik moet volgende week geopereerd worden en kan daardoor niet spelen op het EK”, maakte de teleurgestelde speler van Arsenal vorige week bekend. Brückner hoopte dat Nedved Rosicky wilde vervangen, maar de veteraan heeft het aanbod afgeslagen.

De Tsjechen spelen op het EK in de groepsfase tegen Zwitserland, Portugal en Turkije.

De EK-selectie van Tsjechië:

Doel: Petr Čech (Chelsea), Jaromír Blažek (Nürnberg), Daniel Zítka (Anderlecht).

Verdediging: Zdeněk Grygera (Juventus), Marek Jankulovski (AC Milan), Michal Kadlec (Sparta Praag), Radoslav Kováč (Spartak Moskou), Zdeněk Pospěch (FC Kodaň), David Rozehnal (Lazio), Tomáš Sivok (Sparta Praag), Tomáš Ujfaluši (Fiorentina).

Middenveld:Tomáš Galásek (Nürnberg), David Jarolím (HSV), Marek Matějovský (Reading), Jaroslav Plašil (Osasuna), Daniel Pudil (Slavia Praag), Jan Polák (Anderlecht), Libor Sionko (FC Kopenhagen), Stanislav Vlček (Anderlecht).

Aanval: Milan Baroš (Portsmouth), Martin Fenin (Eintracht Frankfurt), Jan Koller (Nürnberg), Václav Svěrkoš (Branik Ostrava)

voetbalzone.nl
Oud 14-05-08, 16:09   #25
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
Trouwens, is dit nog niet het defenitieve selectie hierboven vermeld, als er spelers afhaken doordat ze niet fit genoeg zijn, of door blessures komen er nog andere spelers

persoonlijk hoop ik dan op simunek en kalouda dat hun meedoen, goed voor hun ervaring en om hun in de kijker te spellen bij grote europeese ploegen
mathijs_cz is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-05-08, 16:11   #26
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Riannah schreef:
Bericht bekijken
De EK-selectie van Tsjechië:

Doel: Petr Čech (Chelsea), Jaromír Blažek (Nürnberg), Daniel Zítka (Anderlecht).

Verdediging: Zdeněk Grygera (Juventus), Marek Jankulovski (AC Milan), Michal Kadlec (Sparta Praag), Radoslav Kováč (Spartak Moskou), Zdeněk Pospěch (FC Kodaň), David Rozehnal (Lazio), Tomáš Sivok (Sparta Praag), Tomáš Ujfaluši (Fiorentina).

Middenveld:Tomáš Galásek (Nürnberg), David Jarolím (HSV), Marek Matějovský (Reading), Jaroslav Plašil (Osasuna), Daniel Pudil (Slavia Praag), Jan Polák (Anderlecht), Libor Sionko (FC Kopenhagen), Stanislav Vlček (Anderlecht).

Aanval: Milan Baroš (Portsmouth), Martin Fenin (Eintracht Frankfurt), Jan Koller (Nürnberg), Václav Svěrkoš (Branik Ostrava)

Het gaat hier nog niet om de definitieve lijst.

De Tsjechische bondscoach Karel Brückner heeft woensdag zijn voorlopige lijst van 23 spelers bekendgemaakt voor het EK voetbal 2008 in Oostenrijk en Zwitserland (07-29/06).
De definitieve selectie volgt op 28 mei.
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-05-08, 16:13   #27
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
Ik denk niet dat Tsjechië gaat winnen, nu Rosicky er niet bij kan zijn
maar al met al is het best een goede selectie, goed dat Vlcek en Zitka er ook bij zijn!
(als het niet veranderd)
Oud 14-05-08, 16:18   #28
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
ook al ben ik anti slavia, en heeft vlcek nog een vers slavia verleden, en ik hem wedstrijden bij anderlecht heb zien spelen een aardige speler die zeer snel is en een goeie knal en voorzet heeft, eigenlijk een kloon van libor sionko , en de wat betere poborsky,

verder is het mooi dat Bruckner ook sverkos meegenomen heeft en ik hoop dat hij of Fenin samen met Koller in de basis gaat staan, Baros kon hij beter thuis laten, want die presteerd niet zo goed meer als eerst,,(vind ik)

verder een redelijk middenveld alleen had ik liever kalouda voor jarolim gehad omdat ik hem echt een talent vind,

over keepers niks te klagen ALS dlouhy petr maar niet geblesseerd raakt

en verdediging ziet er ook leuk uit, en samen met de tactiek van bruckner kom je daar niet makelijk door heen.
mathijs_cz is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-05-08, 16:24   #29
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
fenin is inderdaad best goed, maar Baros is alles wat hij had, kwijtgeraakt, om het zo maar te zeggen.

ook ben ik blij dat Kovac er weer is, hij is echt een goede verdediger.

Bruckner had Blazek wel thuis kunnen laten, hij presteert bijna niets meer bij Nurnberg...
Oud 14-05-08, 16:50   #30
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Met welk team we wél zouden kunnen winnen...

Bondscoach: Chovanec
Assistenten: Hašek, Siegl

Doelmannen:

-Petr Čech (Chelsea)
-Marek Čech (Vladikavkaz)
-Radek Černý (Tottenham)

Verdediging:

-René Bolf (Ostrava)
-Zdeněk Grygera (Juventus)
-Tomáš Hübschmann (Doněck)
-Marek Jankulovski (AC Milan)
-David Rozehnal (Lazio Roma)