![]() |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Re: Einde Asia-shops
Ik heb wel gemerkt dat ze a/h switchen zijn naar high-tec prularia...als je er vaak komt zie je dat ze toch wel flexibel en clever zijn.
Sinds 1 jaar doen ze als de konijnen DVd-films copieren..nog voordat ze in de Kino komen. Als ik mijn visum ga verlengen bij de cizinec-politie stel ik wel vast dat se zo jong blijven volgens mij ga de ene Hung-Yu de andere vervangen..De stary gaat back to Hanoi.wel met dezzelfde papieren.<grapje hoor> Ik mag ze wel maar van integratie met de Tsjechen is niet veel te merken Die aanpassing a/h seizoen bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Er zijn 1 miljoen vietnamezen in Tsjechie. Dat is 10% van de bevolking. De meesten zijn illegaal hier en doen illegale handel. Maar de laatste 2 jaren zijn er heel wt markten gesloten omdat CZ toetreed tot de EU.Voor die tijd moet alles "opgeruimd" zijn. Ik zelf zie in de laatste 10 jaar dat er een enorme opruiming heeft plaats gevonden. 1 voorbeeld is Trutnov.Daar was een grote Vietnameze markt, 3 jaar terug is de gehele markt verdwenen en er zijn 3 legale vietnamwinkels. Van de
marktplaats
is het een parkeerplaats geworden en daarnaast is er een splinternieuwe Busstation gemaakt. Ik zelf ben blij dat ze verdwenen zijn. Er waren na mijn gevoel teveel Vietnamezen en je voelt er niet lekker bij. Als iets overheerst (dat geldt voor alle dingen) dan is dat niet fijn. Net zoals dat Nederlanders overheerst in bepaalde dorpen in het reuzengebergte. Is ook eigenlijk teveel.
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
Dutch Reuzen village.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
1 miljoen Vietnamezen in CR, jaaa en kippen kunnen vliegen...
Turken, Marokkanen, Surinamers, Antillianen en Indonesiers maken tezamen in NL nog niet eens 10% van de bevolking uit. En die zie je toch echt meer dan Vietnamezen in CR. |
|
|
|