![]() |
|
|
#151 |
|
VIP Lid
|
Hallo Veerle,
In Bechyne is een keramiekmuseum. Verder is er in Tabor in het hoogseizoen elke zondag een ridderfeest welke heel leuk is voor zowel iemand van 11 als volwassenen. In de omgeving zijn vele restaurantjes waar je penssoep kunt eten en andere plaatselijke heerlijkheden. |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
VIP Lid
|
Ik heb geen favoriet en wel omdat aangezien ik nauwelijks vlees eet er geen mening over kan hebben!
Ook gaan we eigenlijk zelf niet vaak uit eten, als we gaan is het als we gasten hebben en gaan we meestal naar hotel Draka in Bechyne. Goede keuken en niet te duur, maar niet bijzonder! Het pension op het grote plein in Bechyne schijnt wat eten aangaat zeer goed te zijn, ik ben er nooit geweest! |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Actief Lid
|
dankjewel allemaal.
ik heb onwijs veel zin in mijn vakantie in Tsjechië wordt vast erg gezellig zijn er in de weken dat wij in dobronice zijn ook kermissen in de buurt? weet je verder een goede en goedkope winkel met sieraden, wel echt zilver graag. ook zijn we nog op zoek naar iets waar we kunnen internetten? en wat kost het om te internetten? |
|
|
|
|
|
#158 |
|
VIP Lid
|
Bij de vvv in Bechyne kun je niet internetten.
Ook heb ik ik nog nooit een internetcafe in de omgeving gezien, ik denk dat je dan naar Tabor of Pisek moet. Ook in Milevsko zal wel een internetcafe zijn en misschien in Tyn. |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Moderator
|
Is er geen internet-mogelijkheid in de plaatselijke bibliotheek??
Laatst aangepast door Gorrit; 07-07-08 om 13:31. Reden: vraag iets aangepast |
|
|
|