![]() |
|
|
#131 |
|
Actief Lid
|
kan iemand me vertellen waar je in de buurt van dobronice een goed internetcafe kan vinden?
verder zou ik graag willen weten hoe je het beste kan omrekenen wij gaan pinnen in Tsjechië,maar hoe weet je dan hoeveel euro je pint,want staat aangegeven in kronen groeten irene |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Moderator
|
De koers van de Tsjechische Kroon is nogal aan het stijgen de laatste tijd (gaat richting 4,20* voor 100 Kronen), dus je krijgt helaas steeds minder kronen voor je euro's.
Als je het makkelijk wilt houden, gewoon een beetje afronden bij het rekenen (je krijgt in werkelijkheid dus iets minder kronen): 1 kroon = 4 eurocent 10 kronen = 40 eurocent 100 kronen = 4 euro 1000 kronen = 40 euro * De koers zit inmiddels al rond de 4,25 euro voor 100 kronen. ![]() Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 07-07-08 om 14:50. Reden: Actuele koers toegevoegd. |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Moderator
|
Dus even bij SNS resp. ABN/AMRO binnenlopen en daar vragen lijkt me
![]() |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Actief Lid
|
heb het al gevonden en denk dat ik idd in Tsjechië ga pinnen is voordeliger dan in nederland het geld al omwisselen.
nou heb ik nog belangstelling voor sparerib-restaurants in de buurt van dobronice voor op de verjaardag van mijn vriend groeten Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 18-06-08 om 16:28. Reden: Tekst aangepast; vraag over Vietnamese markten heb je al in dat topic gesteld. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
VIP Lid
|
Een sparerib restaurant ken ik niet in de buurt, wel is er in Pisek een bourgondisch restaurant, met vuurspuwers e.d.
Daar hebben ze ook spareribs. In het weekend moet je wel reserveren. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Nieuw Lid
|
|
|