![]() |
|
|
#41 |
|
Forum Freak
|
Oke hé dat is ook een manier, ook gelijk even uitprinten, ik heb het nu via het tsjechische toetsenbord gedaan, ging gelukkig ook goed, ben klaar nu .... Padlo!
|
|
|
|
|
|
#42 | ||
|
Forum Freak
|
Citaat:
15.51Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
![]() Erg hè, moet niet gekker worden. Wat ik je nog even wil vragen, ik heb het toetsenbord nu ook laten uitprinten, maar hoe gebruik ik het dan precies. Moet ik er nog een toets bij indrukken? Bedankt alvast. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Forum Freak
|
Ik heb beneden in mijn taakbalk een plaatje van een toetsenbord staan, daarnaast staat NL, als ik op dat toetsenbord druk, kun je kiezen in welke taal je wilt typen, dus dan kun je tsjechisch toevoegen, toepassen en op ok. Dan.... druk je op NL dan staat daar als het goed is ook CS bij, klik die aan en je kunt aan de slag, maar doordat ik het nu zit te proberen ben ik mijn plaatje van het toetsenbord kwijt
Sjips, hoe krijg ik die weer terug :traan:Ik heb m alweer ! pff gelukkig, ik vind dit makkelijker, want met die alttoetsen moet je 4 toetsen idrukken om 1 letter te krijgen.. dat is wat omslachtig als je 2 pagina's uit moet tikken |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Forum Freak
|
jemig Jeanne, wat handig, maar dit heb ik allemaal niet gedaan .... ik heb gewoon onderaan op het toetsenbord geklikt, instellingen wijzigen en tsj toegevoegd ... en het werkt, waarom weet ik ook niet, ik heb er geen cd bij nodig gehad en al dat soort toestanden, maar ja Mayca, nu kom je er waarschijnlijk zeker wel uit, of nu helemaal niet meer
![]() |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Administrator
|
Citaat:
![]() |