![]() |
|
|
#391 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
ik zou die weg niet kiezen en heel zeker swinters niet . wij blijven gewoon op de dertig tot in Harrachov, dit is iets verder maar hij is altijd ,,vrij,, en dan weg nr 10 tot splitsing en dan verder op de 14 groet Loek |
|
|
|
|
|
|
#393 |
|
Super Lid
|
nooit file
|
|
|
|
|
|
#394 |
|
VIP Lid
|
vorig jaar hebben we wel bijna 2 uur staan wachten,dit was iets verder dan szklarska poreba,en dan vlak voor de tsjechische grens.
dit kwam omdat er een langlauf wedstrijd was,en er was een ongeval hierbij vandaar dat we toch even hebben staan wachten,maar we hebben ook wel genoten zo zie je nog eens wat,stukje lopen,geiriteerde mensen bekijken(die het wachten zat waren). nou ik had vakantie,wist zeker dat ik er die dag nog wel zou komen dus had wel de tijd. het gaat toch allemaal al snel genoeg |
|
|
|
|
|
#395 |
|
Lid
|
Gewoon naar het oosten rijden en zien waar je uitkomt toch!
Wij rijden via Kassel, Eisenach, Erfurt, Zwikau, Aue, Anaberg, Rittersgrün en dan zijn we er wel bijna ![]() |
|
|
|
|
|
#396 |
|
Nieuw Lid
|
in 1 x rijden
Hallo,
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Tsjechie op wintersport. ( Marina Lipno ) . Is het reeel om dit in 1 keer te rijden vanuit Bergen op Zoom of moeten we ergens in Duitsland overnachten. ![]() |
|
|
|
|
|
#397 |
|
Actief Lid
|
Hoi Loek,
wij hebben de laatste keer die weg 30 gereden en het was een fijne weg om te rijden. Maar ik vroeg me dus af toen wij daar reden of die in de winter goed te doen was,zoals ik begrijp dus wel.Als je n.l.over Liberec Jicin rijd heb je bijna steeds snelweg tot we in Vrchlabi zijn en dat is vooral in de winter wel een groot voordeel. groetjes Els |
|
|
|
|
|
#398 |
|
Actief Lid
|
Beste Els
wij rijden al jaren over polen naar Vrchlabi, het voor deel wat wij ervaren zit in het fijt dat je tot in polen op de grote duitse autowegen kunt blijven . daarna harrachov Vrchlabi dit is vanaf de autoweg (polen),130 km. als je eerder van de autoweg afdraait, (bij Dresden) moet je binnen door naar Liberec en dan naar Jicin Vrchlabi. het klopt dat daar van stukken autoweg zijn maar in dat traject zitten ook problemen,en dat is van Jicin naar Vrchlabi word slecht schoon gemaakt. uit ervaring weten we dat de grote doorgaande weg door Polen (nr 30),en daar op aansluiten weg nr 14 doorgaande weg door het Reuzengebergte altijd open zijn . misschien dat de nieuwe autoweg die in december word geopend,interresant is voor het Reuzengebergte??? maar zolang rijden wij over polen neni problem P S wij hebben nu ook een ,,Truus Truus,, in de auto en ik ben benieuwd wat zij er van vindt Groetjes Loek |
|
|
|
|
|
#399 |
|
VIP Lid
|
mijn pa heeft ook een truus sinds kort,(bigamie
)hij zou ook eens even kijken wat deze dame er van zei.Mijn ma las vroeger de kaart altijd, ze heeft nu haar plaats moeten afstaan aan truus, maar ze heeft het er niet moeilijk mee gelukkig. zo nu weer naar de routes (goed he) |
|
|
|
|
|
#400 |
|
Lid
|
Wij vertrekken a.s. vrijdagochtend om 4:00 uur....
We hebben op ons navigatie (medion) onze route ingeplant... Zo heb ik dus een aantal plaatsen met wegennamen ingegeven waar we perse langs moeten en "beppie" stuurt ons de weg.... Onze route gaat via : Oldenzaal, Dresden, Zittau, Hadrek nad Nisau (35), Liberec (13), Jablonec (65), Harrachov (14 / 10) Maar zit nog te twijfelen of ik niet de 14 in Liberec pak richting Jablonec ipv de 35 |
|
|
|