![]() |
|
|
#381 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
en jawel er staan aan twee kanten van de weg borden.deze staan er niet voor niets ,vorig jaar december lach daar boven twee meter sneeuw en als je daar inproblemen komt door pech of van de weg geraakt komt er hulp in mei ,want geen een tsjech komt daar na oktober groetjes Loek |
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Forum Freak
|
Okiedokie, dank je Loek, ik wist dit niet, wel dat de weg moeilijk begaanbaar was met sneeuw en rotweer. Heb er zelf een keer gereden met mist en veel regen, toen was het ook geen pretje, ik denk dat onze gasten de borden niet gezien hebben
kan gebeuren, wel vervelend dat ze gelijk een boete uitdelen en niet gewoon ff zeggen, u moet terug. Hij reed trouwens op zijn tomtommetje en niet op onze routebeschrijving, anders was hem dit natuurlijk niet gebeurd. De tomtom is dus nog niet zo geavanceerd dat hij afgesloten wegen in bepaalde periodes ontloopt.... De EstherEsther is zoiezo veel betrouwbaarder ![]() |
|
|
|
|
|
#384 |
|
Volwaardig Lid
|
Warooom gaan jullie naar Tsjechie in winter met CARAVAN??????????????Zijn jullie helemaal gek????Dat is echt grapig!!Enkele manden terug een Nederlander hier had groot klacht over Tsjechishe mensen die naar Griekland gaan en proberen daar een beetje geld sparen(niet hele tijd in restaurant eten,maar zelf koken)Hij was zo in shock,hoe kan dat.Maar hoe zijn Nederlanders?????Caravan???Goedkoop!!!Zo grapig!!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#386 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Je moet kampeerder zijn om dat te begrijpen en in de winter is het nog meer zalig,en koud hebben we het niet hoor,en geld sparen doen we al helemaal niet,je moet een auto hebben die de sleurhut kan trekken en bekijke de prijzen maar eens van carravans,plus de camping kost ook geld zonder te zwijgen over de verzekeringen Maar ik klaag niet hoor en voel me in een pension of appartement ook thuis |
|
|
|
|
|
|
#387 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Actief Lid
|
Hoi Loek,
Nee we wisten het niet omdat het voor ons de eerste keer was dat we die weg over Hannover reden. We hebben de borden wel gezien maar toen was het voor ons al te laat om nog anders te rijden. Els |
|
|
|
|
|
#389 | ||
|
Lid
|
Citaat:
Citaat:
Gr. Marjolijn |
||
|
|
|
|
|
#390 |
|
VIP Lid
|
nog even een vraagje over de route naar tsjechie.
vorig jaar de route van loek gereden,prima dikke prima. over frydlant is geen optie want die weg is afgesloten,nu zit ik de kaart even te bekijken(meer om te kijken wat waar en hoe ligt) en nou zie ik dat er ook een weg loopt van zgorzelec(wegnr 30) waarbij je een eindje verder dan gryfow slaski af kan slaan naar mirsk. als je deze weg volgt kom je ook in szklarska poreba uit.(wegnr 361/362)of is deze weg ook afgesloten. het schijnt in kilomerters korter te zijn,maar misschien is de rijtijd wel langer. nou ben weer benieuwd naar de reactie's groet Rika |
|
|
|