![]() |
|
|
#361 |
|
Moderator
|
Die vraag over dat hotel mag je in de rubriek Accommodaties stellen, jony. Deze rubriek gaat over vragen m.b.t. vervoer.
![]() |
|
|
|
|
|
#362 |
|
Actief Lid
|
tijdsduur vanaf dresden
Weet iemand hoe lang het rijden is vanaf Dresden naar Harachov of vrchlabi?
Over Gorlitz weet ik niet! Over Zittau-Jicin rijd ik altijd ongeveer 3 uur naar Vrchlabi! groeten Rick |
|
|
|
|
|
#363 |
|
Lid
|
Met caravan naar Vrchlabi in winter
Hallo beste lezers,
Graag zouden wij een reactie krijgen van iemand die ook met de caravan in de winter naar vrchlabi of in de buurt is geweest, er zijn zoveel verschillende meningen hoe te rijden dat we dit het liefst horen van iemand die de ervaring al heeft opgedaan met caravan? alvast bedankt, gr Roland. |
|
|
|
|
|
#365 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#367 |
|
VIP Lid
|
toen wij naar tsjechie gingen,en dan het laatste stuk waar je over het gebergte heen gaat,reed ook een camper/caravan voorons en volgens mij is dit ook wel te doen(wij hoefden hem niet in te halen ofzo)(door polen)
wij zijn in 2004 met de bus gegaan,en reden toen ergens bij zittau langs,sommige stukjes vond ik dood eng met hellingen enz enz,ik heb daar door polen geen last van gehad(dus met caravan of camper is door polen denk ik prima in de winter) |
|
|
|
|
|
#368 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Ik moet de route nog ff aan me man vragen en laat het je weten We vertrokken alijd de vroege avond en dan een nachtje op een parking of autohof slapen en dan waren we meestal voor donker ter plaatse je hoort me nog |
|
|
|
|
|
|
#369 |
|
Forum Freak
|
Wat is dat toch erg met ons vrouwen hé Spookycat, ik had net hetzelfde zitten bedenken als jij nu opschrijft, ik weet ook echt niet hoe we precies gereden zijn en wilde het ook al aan Jan vragen.
![]() |
|
|
|
|
|
#370 |
|
Lid
|
kijk hier eens deze site is een tip van een kennis....
http://www.tsjechie-vakantie.com/nl/route.htm |
|
|
|