![]() |
|
|
#131 |
|
Gast
|
Re: Route naar Spindleruv Mlyn
Mag ook hoor via Nurnberg, wie ben ik om te zeggen hoe je moet rijden.
Een blik op de kaart zegt genoeg denk ik. Nurnberg is een beetje veel om in vergelijk tot via Dresden. Lees de topic goed en je ziet dat niemand via Nurnberg rijdt, waarom zou dat zijn? Dus korter en fijner rijden! |
|
|
|
#132 |
|
Volwaardig Lid
|
Re: Via Polen naar Pec Pod Snezkou per auto?
Ik ga dit jaar voor de elfde keer in de voorjaarsvakantie naar Pec. Heb altijd op winterbanden gereden en slechts een keer sneeuwkettingen nodig gehad. Ik rijd altijd via Dresden, Bautzen, Zittau, Liberec, Turnov, Jicin, Nova Paka, Hostine en Rudnik. De weg is goed bewijzerd.
De weg door Polen vertrouw ik niet in de winter. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Nieuw Lid
|
Wat is de reden waarom je de weg door polen niet vertrouwd??
Ik hoor dit nl ook vee. slecht begaanbaar of criminaliteit zijn de zaken die ik hoor. Graag je reactie Dank je Yanique |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Actief lid
|
En Cisar,nooit problemen bij Zittau gehad?
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
VIP Lid
|
Mijn ervaring is dat de wegen in Polen kl*te zijn!
De snelwegen zouden ze geen eens als snelwegen mogen aangeven, ben je blij dat je de snelweg af mag, zijn de andere wegen ook gewoon drama. En dat niet alleen met een sport onderstel hoor. Hoe het weggetje is die jullie bedoelen weet ik niet, ben daar nooit geweest. Met criminaliteit valt het wel mee, als je bang gaat lopen doen valt t alleen maar meer op. Maar opletten moet je overal haha. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Gast
|
Beste Rob,
Je verwijst naar routes, waar staat de route naar pec pod snezkou beshreven. Ik kan routes niet vinden op de site (wellicht kijk ik niet goed ) Ook wij gaan over een week naar Pec Pod Snezkou en zijn benieuwd naar een paar route adviezen. Al vast bedankt |
|
|
|
#138 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Harrachov route
Wij hebben als advies de route Dresen - Görlitz - Zawidow - Frydlant gekregen. Wij weten alleen niet of wij vanaf Frydlant via Hejnice naar Harrachov moeten rijden, of dat het beter is om via Liberec te rijden. Kan iemand ons adviseren?
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Nieuw Lid
|
Route naar Vrchlabi
Morgen vertrek ik riching vrchlabi en daarvoor ga ik over deze route:
Enschede Osnabruck Hannover Magdeburg Leipzig Dresden Bautzen Lobau Zittau Hradek nad Nisou Liberec Jablonec nad Nisou Tanvald Korenov Jablonec nad Jizerou Jilemnice Vrchlabi Weet iemand of er problemen zijn op deze route bijvoorbeeld, veel sneeuw in duitsland of andere gebreken dan hoor ik het graag |
|
|
|
|
|
#140 |
|
VIP Lid
|
Re: Mijn route naar Vrchlabi
Voor iedereen die morgen of vannacht richting Tsjechie afreist, de route is prima te rijden. Er ligt vanaf Dresden sneeuw en hoe dichter je bij het Reuzengebergte komt hoe meer sneeuw.
Akkelien is vanochtend om 06.00 uur vertrokken vanuit Ter Heijde ( onder Den Haag ), heeft nog iemand opgepikt en afgezet in Dresden. Had een hond mee, die opeens vannacht last kreeg van diarree ( dus een paar extra stops ). Toch is ze om 17.00 uur al gearriveerd in Dolni Lanov. Voor alle wintersporters : geniet van de sneeuw, er ligt genoeg!!!!!!!!!!! |
|
|
|