![]() |
|
|
#61 |
|
Super Lid
|
Ik vind nog steeds dat 'n reden dat iemand iets doet, iets heel anders is dan 'n excuus voor wat iemand doet.
En ik heb het dus ook over het bewust iets verkeerd doen, als men zich bewust is van wat men doet, weet men wat men doet, wat die reden ook is. Ik moet eerst even het hele verhaal nog 'n keer lezen voor ik over dit specifieke geval 'n mening kan hebben. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Legende
|
De titel van het topic zorgt inderdaad voor verwarring.
Het hele verhaal begon rond 10 mei 2007 waarin vooreerst melding werd gemaakt van het aantreffen van de jongen in later omschreven omstandigheden. Zie krantenartikel idnes 10-05-2007 Daarvan is kort melding gemmakt op het forum toen een onderzoek werd ingesteld in "de zogenaamde Mauerova zaak". Zie hier misdaad in het nieuws bericht 93 (22mei 2007) Later kwam de geschiedenis aan het licht van de vrouw die opgepakt werd als 13-jarige "jongen". Daarop werd dit topic hier geopend en daarop is uitgebreid gereageerd. Achteraf kwam echter de betrokkenheid van deze "jongen" in het vorige verhaal aan het licht en nu loopt alles door elkaar. De volledige geschiedenis kan hier aan alle verschenen krantenartikels gevolgd worden. idnes.cz Het gaat reeds over 12 bladzijden met krantentitels over de rechtszaak "Kauza Kuøim" zoals ze ook genoemd wordt. Kuøim is de plaats bij Brno waar de feiten plaatsvonden. |
|
|
|