![]() |
|
|
#31 |
|
Super Lid
|
Wat een afschuwelijk drama!
![]() Laatst aangepast door Lina; 20-06-08 om 17:29. Reden: vraag gesteld voordat topic was samengevoegd |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Super Lid
|
Hulde aan de buurman, en laten we vooral niet vergeten dat de moeder geindoctrineerd werd en aangestuurd door een of andere sekteleider (maakt het overigens niet minder erg).
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Actief Lid
|
Wat zijn er toch vreselijk gestoorde mensen op aarde. De beste straf voor deze kwelling van je bloedeigen kinderen moet nog uitgevonden worden. Ik wil daar graag over meedenken!
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Moderator
|
Je hebt waarschijnlijk de voorgeschiedenis gelezen, Patrick, daar was al het een en ander over geschreven. Nu komt de zaak voor de rechter, dus dit is het vervolg.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Je bent gewoon vreselijk ziek in je bovenkamer als je dit je eigen kinderen aan doet!Hier is echt geen enkel excuus voor en de tranen die zij in de rechtszaal vertoont komen wel wat laat toch?....laten kreperen dat ding! De kinderen zullen in ieder geval nooit meer een normaal leven krijgen na deze vreselijke nachtmerrie waarin hun bloedeigen moeder? de hoofdrol vervulde....er zijn gewoon geen woorden voor. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Super Lid
|
Zoals ik al zei: dit maakt het niet minder erg. Ik hoop alleen dat ze het brein hierachter ook oppakken.
PS: de Duitsers waren er zo'n 70 jaar geleden ook allemaal zelf bij, zonder aanstichter was het waarschijnlijk nooit zover gekomen. |
|
|
|