![]() |
|
|
#11 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Legende
|
Op de site van de Telegraaf staat het iets anders dan wat ik eerder schreef. Erg onduidelijk vind ik.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
gisteren hoorde ik van een kennis
Als je bakker wordt dan....................ga je `s nachts al brood bakken als je loodgieter wordt ....................repareer je ook de afvoer als je schilder wordt ......................ga je schilderen als je ziekenverzorgster wordt...........verzorg je de zieke etc,etc,etc, het was een hele lange lijst met aan het einde. Als je beroepsmilitair wordt in een leger dat gereorganiseerd is om bijstand te verlenen in het buitenland............................ dan neem je ontslag als je wordt uitgezonden. Persoonlijk begrijp ik dat mensen niet willen, maar ik moest hier toch wel even over nadenken. Hilde |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Forum Freak
|
Maar... je kunt je natuurlijk ook afvragen of je beroepsmilitair wordt om je eigen land te verdedigen of een ander zijn land!
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Legende
|
de hedendaagse beroeps militairen weten al een jaartje of 15 dat defensie regelmatig onder VN vlag mensen uitzenden.
dus als een "echte" vent ga je het leger in, want dat betaalde beter dan ww of bijstand. dus de staat zorgt goed voor jou in jouw slechte tijden. nu zijn ergens anders slechte tijden en dan weigeren ? ik zou ze voor de krijgsraad sleuren en een paar jaar werkkamp geven in ... ... tja waar zou er nog behoefte zijn aan op-bouwlui ? marcel |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Legende
|
bron : Prague Daily Monitor
http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...35559i20060628 de Visegrad 4 groep wil de kwaliteit van het werk van uitzendmissies verbeteren. eea moet verbeterd worden door nauwe contacten over en weer en door het uitwisselen van ervaringen. tsjechie heeft 600 troepen in voormalig joegoslavie + 100 man politie in irak + 220 troepen in afghanistan. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Legende
|
bron : Prague Daily Monitor
http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...46853i20061130 het aantal tsjechische militairen wordt fors uitgebreid in Afghanistan, met wel 50% meer troepen. nu zijn er 67 soldaten in Kabul gelegerd en 82 man in Faizabad, dat gaan er dus in totaal 75 meer worden. president Klaus verklaarde dit op de NAVO meeting in Riga. |
|
|
|