![]() |
|
|
#71 |
|
Forum Freak
|
Ik zal er eens ernstig over denken, maar om bij het onderwerp te blijven, hebben jullie last gehad van de storm??
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Forum Freak
|
Het stormde wel, voornamelijk veel onweer en bliksem en heel veel regen, maar gelukkig geen stormschade. Vandaag is het weer trouwens ook meer herfstachtig dan je van een 9 juli zou verwachten
![]() |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Actief Lid
|
Patrick, een aantal van de forumleden vroegen zich af of jullie drietjes erge last hadden van het noodweer in Praag. We zouden dat erg vervelend vinden omdat jullie je zo hadden verheugd op deze reis maar als ik jouw laatste berichtje lees dan hebben jullie een fijne vakantie gehad.
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Legende
|
Sterke stormen zorgen voor stroomuitval en verkeersellende
Sterke stormen hebben vandaag in sommige delen van de Tsjechische Republiek tot stroomuitval en verkeersproblemen gezorgd. In Zuid-Bohemen hebben honderden huishoudens, als gevolg van de door de storm beschadigde hoogspanningslijnen, geen energievoorziening . In de regio van Usti nad Orlici zijn de treinverbindingen onderbroken omdat afgeknikte en ontwortelde bomen de spoorlijn blokeren. In het zwembad van Odry in de Moravische regio Nové Jièín werden drie mensen door een omvallende boom gewond.
radio.cz idnes.cz |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Met pijn in mijn hart heb ik vanmorgen Praag verlaten. Het weer? Gistermiddag op het terras nog 34 graden C.!
|
|
|
|