![]() |
|
|
#261 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
en dit is er een van. ik krijg ook het gevoel dat dit sterilisatieverhaal een beetje te intensief gebruikt wordt in de betogen. ofwel opgeblazen door roma organisaties en media. |
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Moderator
|
Maar tegelijk begrijp jij toch ook wel dat het nou eenmaal onmogelijk is dat elke burger een gedetailleerd lijstje bij de overheid inlevert waaraan hij/zij wel of niet wil meebetalen, en dat de overheid dat dan per persoon kan inwilligen?
Natuurlijk zijn er zaken waar we liever niet aan meebetalen; maar evengoed zijn er zaken waaraan de overheid meer zou mogen uitgeven (van mij tenminste). Persoonlijk vind ik wat extra budget voor de Roma's geen slechte besteding omdat we daar, met een beetje geluk, ooit allemaal de vruchten van zullen plukken. ![]() Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#263 | ||
|
Actief Lid
|
Citaat:
Citaat:
in de geschiedenis heeft bijna elk land wel iets misdadig gedaan. |
||
|
|
|
|
|
#264 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
je zegt het is recent , goed wanneer was dit precies en hoeveel mensen zijn hiervan betroffen , en onder welke redenen ? ik sta open voor suggesties. |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Moderator
|
Curious, jij praat erover alsof het gaat om een onenigheidje bij de Rijdende Rechter over een verkeerd geplaatst tuinhekje.
Ik probeer het nog één keer en als je het dan nog niet snapt, dan geef ik het op. Stel je nou eens voor dat jouw vrouw voor een willekeurig iets naar het ziekenhuis gaat. Tijden later blijkt ineens dat ze ongevraagd en zonder het te weten gesteriliseerd is en jullie dus nooit meer kinderen kunnen krijgen. Zou je er dan nog over praten alsof het een onbenulligheidje is, waar men geen drukte over moet maken en wat wel met een beetje discreet overleg afgehandeld kan worden? |
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Duidelijker? |
|