het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 05-10-08, 03:12   #141
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ik weet de sitaat functie nog niet ?
Maar gorrit; Reagen heeft de wapenwetloop echt gewonnen rusland was totaal bankroet

En slecht buitenlands beleid dat is dan dus carte blanche voor aanslagen moorden en plunderen blijf toch bij het standpunt ( of wel ik liever geheel geen oorlogen en of radar zie )ben ik liever defensief bezig want onthoud dit goed : een aanval op het westen komt er toch .
Slecht of goed buitenlandsbeleid dan beter onderscheppen die bommen en zo miljoenen mensenlevens spaaren
als links en pasief gaan wachten tot het moment dat cohen bij Ghadaffi op de thee gaat
dirkkroneman is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-10-08, 04:56   #142
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Dirk, niet één van die zogenaamde schurkenstaten - overigens een uiterst aanvechtbare benaming, omdat alleen de VS bepalen welke landen dat zijn - is in staat een aanval van enige betekenis op Europa/de VS uit te voeren, nog afgezien van het feit dat ze daar geen enkel belang bij hebben. Laat je daarover niets wijsmaken door de propagandapraatjes van de VS. Als dat zo uitkomt, liegt de Amerikaanse regering zonder enige schaamte alles wat los en vast zit bij elkaar - zie bijvoorbeeld Irak.

De kosten/omvang van dat raketschild staan in geen verhouding tot de werkelijke kans op een aanval. Een bijstelling van de Amerikaanse buitenlandse politiek in bijvoorbeeld het Middenoosten zou vele malen effectiever/goedkoper zijn dan de plaatsing van een raketschild.
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-10-08, 12:29   #143
Nieuw Lid

Nationaliteit:
We worden het hier nooit over eens meen ik.
Maar begon Irak geen oorlog met Koeweit
Libbanon / Egypte / syrie Tegen Israel
Iraanse president Roept openlijk op tot de vernietiging van de westerse beschaving.
Onze vriend Poetin Valt Geotgie binnen
Noord Korea is plofbom aan het maken.
Laten we 9-11 niet vergeten
Zoo kan ik nog wel een uur doorgaan Allemaal aanvallen

Die Yankees gaan echt niet voor de lol deze miljarden operatie aan.
Mocht er ooit eens iets gebeuren zal de linkse media ons weer bestoken met complot theoriën zoals 9-11 is een komplot
Wel /geen gifbommen in irak en gaa zo maar door.

Regeren is voor uitzien de middelen van deze schurkenstaten worden ook steeds zwaarder we gaan natuurlijk niet zitten wachten tot iran inderdaad een bom heeft.
Oud 05-10-08, 13:20   #144
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
dirkkroneman schreef:
We worden het hier nooit over eens meen ik.
Dat denk ik ook, Dirk. Is ook niet erg, hoor...

Het laatste wat ik erover zeg: het is makkelijk allerlei "bewijs" voor je stelling bij elkaar te graaien, maar wees dan ook consequent en vermeld de oorzaken erbij.

De bron van conflicten blijkt namelijk schrikbarend vaak bij onszelf (het westen) te liggen. Dingen die - al dan niet opzettelijk - in het verleden verkeerd zijn aangepakt en waar we tot op de dag van vandaag de gevolgen van ondervinden. Ik noem alleen Israel, Palestina, Iran, Irak en Afghanistan. Daar oogst het westen wat het ooit gezaaid heeft. Zolang dat niet erkend en waar mogelijk hersteld wordt, zullen er volkeren en mensen zijn die een diepe wrok en haat tegen ons koesteren. En tegen haat helpt zelfs het duurste en meest geavanceerde raketschild niet.
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-10-08, 14:02   #145
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Nu stop ik ook hoor :
maar wordt er gewoon moe van dat altijd de schuld van de zaken bij "ons"gelegd word natuurlijk verdienen de oplosingen die aangedragen worden niet altijd de schoonheidsprijs zo zit nu eenmaal de wereld in elkaar
Maar wat er ook gebeurden ik heb nog nooit een westerse leider horen oproepen tot vernietiging van een staat.
De miljarden aan ontwikkelings hulp waren altijd welkom.
De vluchtelingen werden opgevangen
en ga zo maar door
Het laatste wat ik persoonlijk wil is inderdaad zo'n schild

Vergeet niet dat de palastijnen per dag 1200 keer een aanval op israel uitvoeren met wapens gestuurd door hun" bondgenoten"
Wordt er dan één keer een tegenaanval ingezet staat de hele wereld op zijn kop

Mochten zij dus wapens in het bezit krijgen die langere afstanden af kunnen leggen zullen zij die zeker gebruiken daar twijfel ik geen seconde aan
Een leger dat rakketen afvuurt van uit een ziekenhuis
Moet ook niet klaagen dat het ziekenhuis bij een tegggen aanval wordt vernietigd (met burgerslachtoffers tot gevolg) zij hebben immers besloten om te begginnen met deze manier van beschieten.
Oud 05-10-08, 14:05   #146
Super Lid

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
dirkkroneman schreef:
Nu stop ik ook hoor :
.....
Ja, stop maar Dirk.
Tabe is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-10-08, 14:06   #147
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
dirkkroneman schreef:
Nu stop ik ook hoor
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-10-08, 15:52   #148
Nieuw Lid

Nationaliteit:
We kunnen het maar beter weer hebben over Kampvuuren Pivo
voetbal Grasmaaien en dat soort onderwerpen

Ik wordt niet echt gesteunt in het debat door de overigge leden van het forum

Ik weet nu eenmaal het is eenzaam aan de top
Oud 05-10-08, 16:19   #149
Super Lid

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Beste Dirk.
Wijlen mijn vader zei ooit; "ga nooit discuseren over geloof, sport of politiek" want er zijn altijd mensen die het beter weten.

Voor een discussie is in ieder geval nodig dat er iets te discuseren valt want ander kun je beter met een betonnen muur discuseren.

Laten we er over ophouden om de Amerikanen onze bevrijders te noemen. Eigenbelang is hun nooit vreemd geweest. En zoals een waarde moderator het op zijn eigen wijze al heeft verwoord; Het zijn vaak eigen luizen die bijten.

Enneh.... heb je nog wat aandeeltjes in Fortis ?

Citaat:
dirkkroneman schreef:
Bericht bekijken
.....Reagen heeft de wapenwetloop echt gewonnen rusland was totaal bankroet
.......
Welk land is er eigenlijk bankroet? zoiets van 80 biljard dollar in het rood?
Amerika is ziek, beste man. En dat virus waait over naar Europa.
En we hebben die schildjes in Tsjechie helemaal niet nodig. Als de Russen komen, dan komen ze toch niet door de lucht.
Tabe is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-10-08, 16:57   #150
Nieuw Lid

Nationaliteit:
http://www.youtube.com/watch?v=_uN-5lPqySM&NR=1

Dit filmpje maakt op een grappige manier duidelijk dat er kritiek is op het plaatsen van radarsystemen, e.d. in Tsjechie.
tstakenb is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels