![]() |
|
|
#21 | |
|
Geroyeerd Lid
|
Citaat:
Wij werden ook eens staande gehouden, ergens in de middle of nowhere, en die agent blafte ons toe of we het bord niet hadden gezien. Wij niet, de poolse man ook niet die werd aangehouden, maar we hebben betaald, omdat we geen gezeur in onze vakantie wilden. Toen kwamen we nog niet zo lang in tsjechie, ik denk we nu wel anders zouden reageren. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Dan is het afkopen van een verkeersovertreding een lachertje |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Geroyeerd Lid
|
En als je nu de grens weer over gaat naar tsjechie?
In ons geval kijken ze vaak wel op de computer omdat wij een hollands paspoort hebben, met een duits papiertje erin, wat je om de 5 jaar moet verlengen, auto met duits kenteken, je hoort ze denken. Dus misschien staat er ook wel in die computer of je nog bekeuringen hebt open staan. |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Geroyeerd Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Legende
|
bron : Prague Daily Monitor
http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...41012i20060913 en http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...41104i20060913 minister-president Topolanek wordt volgende week ook gehòord, door poolse onderzoekers uit krakou én door de tsjechische politie, in een waarschijnlijk naar corruptie / omkoping ruikend incident, betreffende het privatiseren van Unipetrol. tevens worden ook gehoord de volhgende politieke kopstukken uit tsjechie : zdnek skromach, milan urban, bohuslav sobotka, jaroslav palas, cyril svoboda, karel kuehl. het poolse onderzoeksteam zal twee weken in tsjechie verblijven. |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Actief Lid
|
Dat werkt idd ook.........heb dat toen es gedaan omdat ik zeker wist dat ik niet te hard gereden had. Ze wilden me gewoon geld aftroggelen en daar kan ik dus echt niet tegen. Zelfs cheffie erbij gehaald omdat ik weigerde te betalen en vroeg om bewijs van het te hard rijden. Uiteindelijk verlies je het toch, maar omdat ik geen geld bij me had (wat toevallig die keer ook echt zo was) kreeg ik een acceptgiro mee. Nooit betaald natuurlijk........
Vind ik dit geval ni zo heel slecht, omdat ik gewoon echt niet te hard gereden had, serieus waar.......:snik: Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Actief Lid
|
hahhaa, ja dat klop idd. moet wel zeggen dat het me reuze meeviel in Duitsland. met de kerst aangehouden omdat ik 130 reed waar 100 was toegestaan (in de regen althans). Ik kwam met knikkende knietjes uit de auto, omdat ik de bui al voelde hangen (terug van vakantie, dus de beurs flink geleegd) en was een pak van m'n hart dat het "maar" 30 euro was.........
|
|
|
|