het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 11-09-06, 12:58   #21
Geroyeerd Lid

Citaat:
anavi schreef:
Als je echt slecht wil zijn, vraag dan om acceptgiro en gooi die in vervolg gewoon weg. Je steunt in elk geval geen corruptie.
Kan dat echt, Anavi?
Wij werden ook eens staande gehouden, ergens in de middle of nowhere, en die agent blafte ons toe of we het bord niet hadden gezien.
Wij niet, de poolse man ook niet die werd aangehouden, maar we hebben betaald, omdat we geen gezeur in onze vakantie wilden.
Toen kwamen we nog niet zo lang in tsjechie, ik denk we nu wel anders zouden reageren.
Alwine is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-09-06, 12:58   #22
Actief Lid

Citaat:
Marcel schreef:
NB : of nu eea te maken heeft met een ineens eerlijk geworden pourabek of met een vies politiek spelletje van pourabek ????
Paroubek en ook Gross zullen worden gehoord inzake de privatisatie van Unipetrol - idnes - Verdiep je er maar eens in hoe dat geheel stinkt....
Dan is het afkopen van een verkeersovertreding een lachertje
utopenec is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-09-06, 13:03   #23
Actief Lid

anavi's avatar

Nationaliteit:
ja alwine - zonder er trots op te zijn - ik heb er een paar thuis liggen, en nooit iets meer van gehoord.
anavi is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-09-06, 13:43   #24
Geroyeerd Lid

En als je nu de grens weer over gaat naar tsjechie?
In ons geval kijken ze vaak wel op de computer omdat wij een hollands paspoort hebben, met een duits papiertje erin, wat je om de 5 jaar moet verlengen, auto met duits kenteken, je hoort ze denken.
Dus misschien staat er ook wel in die computer of je nog bekeuringen hebt open staan.
Oud 11-09-06, 14:04   #25
Actief Lid

anavi's avatar

Nationaliteit:
ik ben tsjechische , met nederlands paspoort, mijn man is tsjech met duits passpoort, leaseauto met geel kenteken eigen auto met wit kenteken - nog nooit iets gehoord.
Oud 11-09-06, 15:32   #26
Geroyeerd Lid

Citaat:
anavi schreef:
ik ben tsjechische , met nederlands paspoort, mijn man is tsjech met duits passpoort, leaseauto met geel kenteken eigen auto met wit kenteken - nog nooit iets gehoord.
Misschien hebben jullie niet zo'n boeven tronie, zoals wij.
Oud 13-09-06, 07:54   #27
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
bron : Prague Daily Monitor

http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...41012i20060913 en http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...41104i20060913

minister-president Topolanek wordt volgende week ook gehòord, door poolse onderzoekers uit krakou én door de tsjechische politie, in een waarschijnlijk naar corruptie / omkoping ruikend incident, betreffende het privatiseren van Unipetrol.
tevens worden ook gehoord de volhgende politieke kopstukken uit tsjechie : zdnek skromach, milan urban, bohuslav sobotka, jaroslav palas, cyril svoboda, karel kuehl.
het poolse onderzoeksteam zal twee weken in tsjechie verblijven.
Marcel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-09-06, 08:05   #28
Actief Lid

Raymond Veronika's avatar

Nationaliteit:
Dat werkt idd ook.........heb dat toen es gedaan omdat ik zeker wist dat ik niet te hard gereden had. Ze wilden me gewoon geld aftroggelen en daar kan ik dus echt niet tegen. Zelfs cheffie erbij gehaald omdat ik weigerde te betalen en vroeg om bewijs van het te hard rijden. Uiteindelijk verlies je het toch, maar omdat ik geen geld bij me had (wat toevallig die keer ook echt zo was) kreeg ik een acceptgiro mee. Nooit betaald natuurlijk........

Vind ik dit geval ni zo heel slecht, omdat ik gewoon echt niet te hard gereden had, serieus waar.......:snik:

Citaat:
anavi schreef:
Als je echt slecht wil zijn, vraag dan om acceptgiro en gooi die in vervolg gewoon weg. Je steunt in elk geval geen corruptie.
Raymond Veronika is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-09-06, 08:41   #29
Actief Lid

anavi's avatar

Nationaliteit:
werkt helaas niet in duitsland - hebben ze mobiele pinautomaten mee :-(
Oud 13-09-06, 09:20   #30
Actief Lid

Raymond Veronika's avatar

Nationaliteit:
hahhaa, ja dat klop idd. moet wel zeggen dat het me reuze meeviel in Duitsland. met de kerst aangehouden omdat ik 130 reed waar 100 was toegestaan (in de regen althans). Ik kwam met knikkende knietjes uit de auto, omdat ik de bui al voelde hangen (terug van vakantie, dus de beurs flink geleegd) en was een pak van m'n hart dat het "maar" 30 euro was.........
Raymond Veronika is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels