|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Geroyeerd Lid
|
Toen ik dit feit 4 a 5 weken geleden ook al eens naar voren bracht, werd ik min of meer "uitgelachen"
Nu blijkt het dus wel waar te zijn. maar corruptie is in elk land hoor, al is het nooit goed te praten. |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Het is ons gezin 1 x in Tsjechie overkomen in de trein toen een vriend van mijn zoon in de trein rookte. We konden het afkopen zonder bonnetje en daar zijn we niet op ingegaan.
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Ik zou altijd om een bonnetje vragen, omdat ik er geen zin in heb dan een of andere corrupte ***** rijker wordt van mijn hardverdiende centen. Ik bedoel, zoveel moeite kost het niet om iemand in Tsjechië aan te houden voor te hard rijden.....wie weet hoe vaak die agent deze tactiek uitoefent...... Mijn man zou er nooit op in gaan, omdat je nooit weet of je inderdaad te maken hebt met een corrupte wetsdienaar: voor hetzelfde geld zit hij je uit te testen.... |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Legende
|
Citaat:
? Ik weet niet wat dat zijn hoor !![]()
|
|
|
|
#17 |
|
Legende
|
bron : Prague Daily Monitor
http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...40896i20060911 de nieuwe minister-president, mirek topolanek, zal over niet al te lange tijd aan de tand worden gevoeld door de anti-corruptie-politie, aldus volgens oud minister-president jiri pourabek. er zouden "onregelmatigheden" zijn bij een leningverstrekking eind jaren 90. jiri pourabek maakte meteen "gebruik" van de gelegendheid om te vragen aan de kersverse minister-president om af te treden. NB : of nu eea te maken heeft met een ineens eerlijk geworden pourabek of met een vies politiek spelletje van pourabek ????
|
|
|
|
#18 |
|
Legende
|
bron : Prague Daily Monitor
http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...40767i20060911 een 31 jarige tsjechische medewerker op de canadese ambassade is betrapt op het verduisteren van CKR 18 miljoen, +/- 636.000 euro. in 1998/1999 heeft de tsjech onterecht geld van de canadese rekening geplukt. de man is door de mand gevallen na de aankoop van een rolex, van een luxe auto én een buitenhuisje ... de man zegt onschuldig te zijn en zegt dat er meerdere mensen bij de rekeningen konden komen en dat hij het geld van zijn familie te hebben gehad. de man kan 5 tot 12 jaar gevangenisstraf verwachten, indien schuldig bevonden uiteraard. NB : hopelijk heeft hij nog wat geld over om de rechter om te kopen ???
|
|
|
|
#19 |
|
Geroyeerd Lid
|
En ik geloof nog aan Sinterklaas, het Kerstmannetje, het Zandmannetje, enz.
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Actief Lid
|