|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
En het lijkt inderdaad de Paus wel ![]() |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Forum Freak
|
Ik hoorde van Lukas (die hoorde iets op het nieuws) dat de vader inderdaad de 'grote onbekende' is, zij in financiële problemen zat en nu haar aan alle kanten hulp is geboden, zij toch eigenlijk dolgraag zelf voor haar 2 kindertjes (tweeling) wil zorgen. Eind goed, al goed !
|
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
En nu maar hopen dat het echt goed komt, ze heeft nog wel 20 jaar voor de boeg met 2 kinderen. Als zij geen partner heeft of krijgt is het toch wel heel erg zwaar financiëel.
Ik mag bidden en hopen dat ze het red!!!
|
|
|
#45 |
|
Forum Freak
|
Ach, wat in en in triest!!!!
|
|
|
#46 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Dit ben ik helemaal met je eens. tabe schreef: Wat moet zo'n meisje in de problemen zitten en wie denkt aan HAAR. Wie heeft haar letterlijk met dit probleem opgezadeld. Het gaat mij veel te ver om zo'n vrouw als geestesziek te verklaren of om haar te sterriliseren. moet wel pure wanhoop zijn geweest om je kind op deze manier af te staan. Mensen oordeel nooit te snel. Pas als je het hele verhaal heb gehoord mag je er wat van zeggen. Is men in Tsjechie zo erg conservatief, zodat deze vrouw deze beslissing heeft moeten nemen ? Zo is het maar net Tabe. Als je als kind wordt afgestaan is een drama. Niet alleen voor het kind maar ook voor de moeder. Als je dan later elkaar in goede gezondheid terug kunt vinden geeft nog iets positiefs aan het drama. Maar als jonge vrouw met de dood van je kind op je geweten verder moeten leven. Hoeveel kan een mens dragen. Als moeder kan ik het me ook niet voorstellen. Ik zou echter niet willen oordelen. Hoeveel dienstmeiden werden ca een eeuw geleden niet in Nederland via de achterdeur met schande afgevoerd. En de mededeling wie het krijgt mag het hebben. Gelukkig heb ik nooit zo`n situatie hoeven meemaken. Hilde |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Legende
|
bron : Prague Daily Monitor
http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...36689i20060714 3 mannen uit Cheb hebben geprobeerd een baby van 10 maanden te verkopen, voor ... 100.000 euro !!! de 3 mannen waren in onderhandeling over het meisje met Engelsen. 1 van de verdachten zou de vader van het meisje zijn. de man vertelde de politie dat hij het geld wilde houden en ook het kind. (dus gewoon pure oplichting.) de mannen kunnen tot 8 jaar gevangenisstraf tegemoed zien. NB : ik zou dat 10 maanden oude meisje aan die engelsen geven, ze zou daar stukken beter af zijn ... over de moeder wordt in het artikel geen woord gerept.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Legende
|
bron : Prague Daily Monitor
http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...38224i20060807 naar aanleiding van recente ontdekkingen betreffende kinderhandel en mishandeling van een ge-adopteerd tsjechisch jongetje in zweden, worden alle adoptie procedures even stop gezet door de overheid om de regels tegen het licht te houden en waar nodig is, te verbeteren en/of aan te scherpen. ongeveer 40 kinderen worden per jaar ge-adopteerd door het buitenland.
|
|
|
|
#49 |
|
Legende
|
bron : Rawstory.com
http://rawstory.com/news/2006/Czech_..._09262006.html de politie is naarstig op zoek naar een vrouw dit afgelopen weekend haar pasgeboren meisje in een put heeft gegooid, ergens in de Cesky Raj. een toevallige voorbijkomende toerist die in de put keek heeft het meisje gevonden. de politie is zoekende naar een vrouw die de afgelopen tijd in hoogzwangere staat een paar maal een dichtbijzijnd restaurant heeft bezocht.
|
|