![]() |
|
|
#131 |
|
Super Lid
|
Ik ben het helemaal met je eens Maria, daarom vind ik de babyboxen ook 'n heel goed idee.Maar je baby dumpen in 'n vuilcontainer dat is natuurlijk ongelooflijk. Ik wordt bij het horen van zoiets toch wel heel heel erg verdrietig.En dat is zacht uit gedrukt.
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Super Lid
|
Ik denk dat ze heel erg wanhopig was. Soms is het oneerlijk verdeeld in de wereld Jolanda...
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Super Lid
|
Ja dat weet ik, en natuurlijk kan ik niet in iemands hoofd kijken.
Maar als je nog zo ver kunt denken dat je je kind dumpt in 'n vuilcontainer, dan had ze de baby ook ergens kunnen dumpen waar ze zeker wist dat ze gevonden zou worden. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Super Lid
|
Waarschijnlijk bang voor ontdekking. Vre-se-lijk.
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Super Lid
|
Waarschijnlijk wel, maar beter ontdekt worden dan leven met de wetenschap dat je je eigen kind hebt ......
Maar zo ver zal ze dan inderdaad niet meer na hebben kunnen denken. |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Volwaardig Lid
|
o, wat zijn die vrouwen zielig.
iemand die op straat zomaar een voorbijganger doodslaat (zinloos geweld) is dan ook heel zielig, zo iemand klopt ook niet en zal in zijn jeugd het nodige hebben meegemaakt. mischien wel langdurig verslaafd. Een vrouw of man blijft verantwoordelijk voor zijn of haar gedrag en daden. Een baby op een vuilnishoop leggen is gewoon een poging tot moord, ook nog op iemand die zich niet verdedigen kan. Vergelijkbaar is als een man van 30 jaar een vrouw van 80 jaar in elkaar slaat. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Super Lid
|
Voor alle duidelijkheid Cor, ik ben pro babybox en natuurlijk is het niet goed te praten een baby in een container te gooien. Een weldenkend mens zal dit dan ook niet doen. En daar is het mee gezegd.
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Legende
|
Er zou vanavond opnieuw een meisje achtergelaten zijn in een babybox in Praag.
![]() novinky idnes.cz Kan iemand iets meer van de feiten uit de Tsjechische kranten vertalen. (De foto toont de box met een pop) Laatst aangepast door Freddy2005; 15-12-07 om 23:32. Reden: foto toegevoegd |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Legende
|
Een baby van het vrouwelijk geslacht is zaterdag achtergelaten in een Praagse babybox. Volgens de dokters was de baby slechts enkele uren oud en is de moeder door de plotse bevalling verrast. Er was geen begeleidende brief of enig ander dokument.
Het meisje is het tiende kind dat achtergelaten is een babybox sedert de plaatsing twee jaar geleden. Het is reeds het tweede geval van een achtergelaten baby deze week. radio.cz 16.12.2007 |
|
|
|
|
|
#140 |
|
VIP Lid
|
Fijn dat de babybox aan het doel beantwoordt. Gelukkig is dit kindje niet in een vuilcontainer achtergelaten.
|
|
|
|