![]() |
|
|
#111 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Je weet niet in wat voor omstandigheden de moeder verkeert, Kor.
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Legende
|
Zoals het zoveel gebeurd, dat verhaal kennen we niet. Als je de programma's als "Spoorloos" bekijkt dan zie je wat soms de redenen kunnen geweest zijn en dan komt het misschien ooit toch nog goed.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Ik denk inderdaad ook meer uit liefde dan uit 'slechtheid'
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Forum Freak
|
Ja, hier kan je zien wie de kinderen "baart" en wie ze "krijgt"!!
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
VIP Lid
|
Gelukkig dat het kind in goede conditie was. Beter zo dan al die wreedheden waar de journaals vol van staan.
Hilde |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Super Lid
|
Nou Corrie, ik heb geen kinderen gebaard en zelfs niet gekregen, maar ben het wel eens met diegene die ze wel gebaard hebben.
Er word vaak zo snel geoordeeld terwijl men de achtergrond niet kent. Ik denk dat deze moeder elke minuut van de dag aan haar kind zal denken, en ik hoop dat ze weet dat dit de beste oplossing was, anders zal zij het heel haar leven met zich mee dragen, als ze dat al niet doet. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Forum Freak
|
Met dat "baren"en "krijgen" bedoelde ik ook meer het verschil tussen mannen en vrouwen Joland, je hoeft echt niet "echt" gebaard te hebben om te begrijpen dat een kind afstaan niet iets is wat je "zomaar" even doet!!
(En ook de meeste mannen begrijpen dat wel!!) |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Super Lid
|
Ik begreep wat je bedoelde hoor. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Gast
|
Triest, dat het nodig is.
Als vent is me dit verschijnsel onbekend, maar het lijkt me een afschuwelijk 'psycho-trauma' voor de moeder. |
|