het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 31-01-07, 07:01   #51
Super Lid

dieter's avatar

Nationaliteit:
Ik mis die campings van september, oktober. Die net nog randje open waren in een ver vroeger verleden.
Die ietwat zompige vochtige huisjes, de campingbeheerder die er alleen nog voor jou aanwezigheid leek te zitten. Dat restaurant met herbakken schnitzel.
Het was nog een land waarin Nederland niet leek te bestaan. En eigenlijk is dat nog steeds niet veranderd: ik ben nog nooit in het Reuzengebergte geweest.
dieter is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 19:16   #52
VIP Lid

Krulletje's avatar

Nationaliteit:
Kom jij maar lekker in oktober op mijn camping, maak ik een vochtig huisje voor je klaar, Dieter!
Krulletje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 20:43   #53

kukel's avatar

Nationaliteit:
Kan ik ook zo een uitnodiging krijgen?
kukel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 20:46   #54
Forum Freak

Citaat:
Krulletje schreef:
Bericht bekijken
Kom jij maar lekker in oktober op mijn camping, maak ik een vochtig huisje voor je klaar, Dieter!
Moet je dan niet eerst je boerderij (met gratis paard) hebben verkocht?
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 21:21   #55
VIP Lid

Krulletje's avatar

Nationaliteit:
Kukel, iedreen is welkom, Huisjes met of zonder schimmel en zwam, en voor de liefhebber een droog exemplaar.

En Luukie, ik kreeg vamiddag een (nog niet officieel) bod van 4,5 ton. Niet slecht hé?
Oud 31-01-07, 21:34   #56
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Wat ik graag wil op een camping:
- droog onderkomen
- geen kruipend wen vliegend ongedierte
- schoon sanitair
- een afwasmachine
- warm en zonnig weer
- af en toe wat leuke en gezellige mensen om me heen
- meestal helemaal niemand om me heen

Of kan ik dan toch maar beter gewoon weer een huis met alles erop en eraan huren
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 21:35   #57
Super Lid

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Ik wil toch nog even serieus op dit onderwerp reagerenr. Het gaat Krulletje er denk ik om , dat ze bij het nederlandse publiek een marktonderzoek wil doen. Welke wensen/eisen zij aan een camping in Tsjechie stellen. Nu heb ik tweemaal een bijdrage geleverd hoe m.i. zou een Tsjechische camping er uit zou moeten zien. De eerste bijdrage zou het meeste voldoen aan MIJN eigen/wensen. De tweede heb ik er bijgezet, zoals ik dat ervaar hoe sommige mensen op dit forum een tsjechische camping graag willen zien.

Flauwekul natuurlijk. Een ieder heeft zo zijn eigen wensen. Ben je op doorreis, heb je een camper, houd je van kinderen, wil je graag zwemmen of zit je liever in de natuur. Diverse zaken waar je rekening mee moet houden.

Daarbij komt dat een Nederlandse eigenaar van een Tsjechische camping uiteraard veel Nederlanders op zijn camping wil. En daar is niks mis mee. En ook zo'n camping kan heeeeel gezellig zijn.
Tabe is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-02-07, 00:25   #58
cor
Super Lid

Nationaliteit:
kan het zijn dat eigenlijk niks met tsjechie heeft te maken maar puur de economische resultaten belangrijk zijn??

m.a.w. als je de mogelijkheid hebt om zo,n camping met dezelfde financiele resultaten in bv.denemarken te beginnen je net zo goed iets in denemarken kunt opzetten.??

waar is het financiele voordeel het grootst daar begin ik een camping.

lijkt me trouwens een zeer legitiem standpunt.er moet brood op de plank en er moeten reserveringen gedaan worden worden voor de oude dag.dus nooit,deen,rus,of tsjech worden:gewoon nederlander blijven (heel legitiem)
cor is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-02-07, 09:05   #59
VIP Lid

Krulletje's avatar

Nationaliteit:
Zo zit het voor mij niet in elkaar, Cor. Ik wil heel gericht in Tsjechie wonen. En een camping, daar word je ook niet rijk van, maar dat vind ik gewoon leuk. Mijn ouders hebben ook een camping gehad, maar dan gewoon in nederland.
Ik denk dat met de camping een basis is gelegd, maar we zijn zeker van plan om de resterende zeven maanden van het jaar goed in te vullen met handel. Want in loondienst te gaan in Tsjechie, dat levert ook niet zo veel op.
Oud 01-02-07, 10:52   #60
cor
Super Lid

Nationaliteit:
als het zo wilt aanpakken lijkt dat een prima aanpak!!!!!
cor is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels