Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen
Waarom tegenwoordig altijd kindervermaak op campings?

Waarom tegenwoordig altijd kindervermaak op campings?

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 07-04-08, 14:31   #21
Lina
VIP Lid

Nationaliteit:
Wat ik zeker altijd leuk heb gevonden is animatie georganiseerd voor en door campinggasten zoals playbackshows, gezamelijke BBQ's of een volleybaltoernooi voor jong en oud.
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-04-08, 19:39   #22
parlies
Actief Lid

parlies's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Lina schreef:
Bericht bekijken
Wat ik zeker altijd leuk heb gevonden is animatie georganiseerd voor en door campinggasten zoals playbackshows, gezamelijke BBQ's of een volleybaltoernooi voor jong en oud.
Hierbij denk ik niet aan animatie hoor, dat vind ik wat ze op de Club Med vakanties doen,.....Ik heb daar eens wat over gelezen,... Ik heb het geld niet en ook al had ik het, dan gingen we nog niet
Gelukkig bestaat dat nog niet in tsjechië.
parlies is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-04-08, 22:22   #23
Rika/Gerben
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
maar toch is er wel iets vreemds aan kinderen....
zo ook aan die van mij....
In de zomer gaan wij dus naar tsjechie,anders alleen in de winter.
Ze zijn dol gelukkig,want nu kunnen ze ook tsjechie eens zien zonder sneeuw.
Ik heb dus de watervallen van harrachov op mijn buroblad staan,en dat lijkt ze schitterend om te bekijken,de waterschoenen moeten mee want ze willen er ook onderdoor lopen.
Prima allemaal.
Paar weken geleden voor allemaal goede wandelschoenen gekocht,en ben dus zo nu en dan bezig met het uitstippelen van wandelroute's.
Bijvoorbeeld met de bus naar rokytnice en dan weer naar harrachov terug lopen,door volgens mij een prachtig gebied.
nou en zo heb ik nog een paar route's...en wat denk je....
Het lijkt ze helemaal niks,terwijl ik denk dat ze het naderhand prachtig zullen vinden.
een eind lopen zeggen ze dan,maar toen we vorig jaar met de cabinelift bij janske lazne omhoog gingen,en we liepen in de sneeuw en regen terug.......dat vonden ze het mooiste van de hele vakantie.
Snap jij het nog dan snap ik het ook.
Rika/Gerben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-04-08, 09:20   #24
Marcel
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
lekker makkelijk.
de kids dumpen bij het animatie-team.
zelf lekker geen verantwoording meer over je eigen grut.
laat een ander je kids maar opvoeden. makkelijk om naderhand een ander de schuld te geven als je kind maatschappelijk niet meer spoort. dat deed je ook al bij de leraren op hun school.
en thuis speelde je ook al niet meer met ze. want daar is geen tijd meer voor. maar dat je al afgekocht door hun kamer vol te stapelen met een eigen pc, hun eigen tv, hun eigen dvd-speler en stereo/home-cinema system.
jammer dat kinder-slavenarbied niet meer mag en dat de mijnen in Limburg gesloten zijn, anders leverden ze nog een beetje geld en plezier op.
vroeger konden we onszelf goed bezighouden, door a.o. op straat te spelen. een klimrek 4 straten verderop, dat was nog eens een wereldreis.
en als het regende mocht je aan de grote tafel een bordspel doen.

maar ja. ik heb geen kinderen, dus ik heb er geen verstand van ...
Marcel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-04-08, 09:38   #25
Lina
VIP Lid

Nationaliteit:
Waar haal je het weer vandaan Marcel?
Citaat:
Marcel schreef:
Bericht bekijken
maar ja. ik heb geen kinderen, dus ik heb er geen verstand van ...
Zelf nog een kind misschien?
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-04-08, 09:57   #26
jolanda berben
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Ik heb ook geen kinderen en heb er ook geen verstand van.
Maaaaaar ik heb 'n zus, ik heb er meerdere, maar dit terzijde.
Mijn zus heeft drie kinderen, is er altijd voor hun dag in dag uit.
Alles is afgestemd op haar kinderen.
Een van haar kinderen heeft het downsyndroom.
Het is 'n lieve meid, ja mijn zus ook, maar ik bedoel hier mijn nichtje met downsyndroom.
Een keer is mijn zus op vakantie geweest en dat is haar heel goed bevallen.
Mooie camping, met alles er op en eraan.
Ze hadden 'n mooi plekje, lekker achteraf, anderen zouden denken dat ze gewoon ergens gedumpt was zodat anderen geen last zouden hebben van haar dochter met downsyndroom.
Mijn zus dacht daar niet zo over, het was 'n plekje ver weg van het zwembad, ver weg van alle bedrijvigheid.
Had m'n zus in ieder geval nog genoeg tijd om haar kind te vangen voor ze kattekwaad uit kon halen.
Het hele jaar door moeten zij rekening houden met waar ze naar toe geen vanwegen hun dochtertje, niet alleen zij als ouders, maar ook haar jongere en oudere broertje.
En dat doen ze, zonder zeuren, zonder er eigenlijk bij na te denken.
Maar toen, die ene keer konden de twee broertjes heerlijk genieten van alles.
Tochtjes door het bos, heerlijk naar het zwembad, knutsellen en weet ik veel wat nog meer onder begeleiding van mensen die het heerlijk vinden om in 'n animatieteam met kinderen om te gaan.
Maar het belangrijkste was misschien wel, ze konden er van genieten omdat ze nu eens geen rekening hoefde te houden met hun zusje.
Hoeveel ze ook van haar houden, soms is het toch wel fijn om met andere kinderen bezig te zijn, en niet telkens rekening met haar te hoeven houden.
Het hele jaar is mijn zus bezig met haar kinderen, en ja, ook thuis gaat ze naar de bossen met hun, zijn ze spelletjes aan het doen.
En in haar vakantie koos ze voor 'n camping waar heel veel gedaan werd voor kinderen, zodat haar andere twee kinderen ook gewoon kind konden zijn.

Dit geldt natuurlijk niet alleen voor mijn zus.
Ik vind het echt geen schande als je bewust kiest voor 'n camping of hotel waar veel vermaak is voor kinderen.
Pas als de kinderen zelf gaan zeuren dat ze het niet leuk is, dan wordt het iets anders, maar over het algemeen vinden de kinderen het volgens mij hartstikke leuk als er veel gedaan wordt.
Het is toch vakantie, als iedereen het maar naar hun zin heeft.
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-04-08, 11:04   #27
Rika/Gerben
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
je hebt gelijk,zover denken we vaak niet
blij dat je in ieder geval mij erop hebt gewezen
Rika/Gerben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-04-08, 11:24   #28
C.P.
Actief Lid

Nationaliteit:
Ook wel eens gedacht aan al die jongelui die werkzaam zijn bij een animatieteam? Vaak als vakantiebaan, gekoppeld aan de studie die ze volgen. Jaren terug heb ik ze bezig gezien op een camping in Noordwijkerhout, zo'n regenvakantie was dat. De tomeloze energie van die jongelui om al die kinderen te vermaken, schitterend gewoon. Want hoe goed je het ook bedoelt als ouder zijnde, na drie weken regen in een tentje ben je blij dat er zo'n animatieteam is!
Wij zorgen daarom ook dat er in ons huis in Tsjechie tig spelletjes, dvd's en videobanden zijn, want in Tsjechie kan het ook bar regenen!!

Krtom, laat ieder z'n ding doen, dat werkt het beste
C.P. is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-04-08, 11:46   #29
Maria
Super Lid

Maria's avatar

Citaat:
jolanda berben schreef:
Bericht bekijken
Het is toch vakantie, als iedereen het maar naar hun zin heeft.
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-04-08, 11:46   #30
jolanda berben
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Rika/Gerben schreef:
Bericht bekijken
je hebt gelijk,zover denken we vaak niet
blij dat je in ieder geval mij erop hebt gewezen
Ik wilde niemand echt ergens op wijzen, maar gewoon zeggen dat het vakantie is en dat iedereen heerlijk op z'n eigen manier moet genieten daarvan, of dat nou is op 'n camping waar vanalles te doen is voor de kids of niet.
Gewoon je eigen ding doen, zodat we er na de vakantie weer 'n heel jaar tegenaan kunnen en vooruit kunnen kijken op de volgende heerlijke vakantie.
En soms zijn kinderen net volwassen mensen, allemaal anders.
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed