![]() |
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Ik vind het een wijsheid,.. waarover nagedacht moet worden...
Maar zo houdt iedereen zichzelf bezig... Char. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Maar ik ben benieuwd of hij dat ook zo bedoeld heeft. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Volwaardig Lid
|
Oorspronkelijk leuke campings verworden op die manier tot Nederlandse enclaves.
Er komen dan ook alleen maar Nederlanders die voor een sfeertje zorgen dat mij niet ligt. Er komen zelfs geen buitenlanders en/of Tsjechen op deze campings omdat de eigenaren de taal niet beheersen. En dan Landal greenparks aan het Lipno-meer. Past totaal niet in het landschap. Zelden zo'n gedrocht gezien in een prachtige omgeving. Het is niet zo dat ik het mijn landgenoten niet gun, maar misschien geloof ik niet in het nieuwe Europa. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP
|
Is het echt zo slecht? Hoeveel van dit soort campings bestaan er eigenlijk?
Ik vind het zielig voor die mensen die op zo´n camping hun vakantie doorbrengen, het heeft inderdaad niet veel meer met vakantie in het buitenland te maken. En over het algemeen ben ik niet zo voor segregatie. Dat loop nooit goed af. |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Net als die Hollandse enclave's als een Stupna, ook al zijn die huizen nog zo prachtig. Maar om terug te komen op de campings, gelukkig is de keuze aan de kampeerders zelf naar welke camping men gaat. En als er zoveel mensen dit soort campings bezoeken, dan is daar blijkbaar toch een markt voor.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Actief Lid
|
verknoeien van het landschap
ik deel je mening, staropramen ...ze hebben het daar grondig verknoeid naar mijn gevoel. Maar zo gaat dat als mensen centen hebben : dan wil men eerder opvallen in plaats van zich aan te passen aan de omgeving ! (Als Belgen moeten we geen kritiek leveren want onze lintbevouwing en ruimtelijke ording is zeker niet voorbeeldig..)
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Onderwerp-opties | |
|
|