het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Hebrew Italian Japanese Norwegian Polish Portuguese Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Ukrainian Vietnamese

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 25-06-09, 22:28   #11
Super Lid

dieter's avatar

Nationaliteit:
Ik vind het een gedachte die wijsheid toont.
dieter is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 25-06-09, 23:04   #12
Forum Freak

char's avatar

Nationaliteit:
Ik vind het een wijsheid,.. waarover nagedacht moet worden...

Maar zo houdt iedereen zichzelf bezig...

Char.
char is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 25-06-09, 23:15   #13
Forum Freak

Lina's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
dieter schreef:
Bericht bekijken
Ik vind het een gedachte die wijsheid toont.
Citaat:
als alle campings in CZ zijn overgenomen door Nederlanders. Heb ik dan nog wel zin om te gaan?
Hmmm, als je enkel bovenstaande zin leest, verder niet door gaat denken en de nadruk op legt op -alle-, dan zeg ik ja.
Maar ik ben benieuwd of hij dat ook zo bedoeld heeft.
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 26-06-09, 09:02   #14
Volwaardig Lid

Staropramen's avatar

Oorspronkelijk leuke campings verworden op die manier tot Nederlandse enclaves.
Er komen dan ook alleen maar Nederlanders die voor een sfeertje zorgen dat mij niet ligt.
Er komen zelfs geen buitenlanders en/of Tsjechen op deze campings omdat de eigenaren de taal niet beheersen.
En dan Landal greenparks aan het Lipno-meer. Past totaal niet in het landschap. Zelden zo'n gedrocht gezien in een prachtige omgeving.
Het is niet zo dat ik het mijn landgenoten niet gun, maar misschien geloof ik niet in het nieuwe Europa.
Staropramen is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 26-06-09, 09:33   #15
VIP

Lesnìnka's avatar

Nationaliteit:
Is het echt zo slecht? Hoeveel van dit soort campings bestaan er eigenlijk?
Ik vind het zielig voor die mensen die op zo´n camping hun vakantie doorbrengen, het heeft inderdaad niet veel meer met vakantie in het buitenland te maken. En over het algemeen ben ik niet zo voor segregatie. Dat loop nooit goed af.
Lesnìnka is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 26-06-09, 11:10   #16
Forum Freak

Lina's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Staropramen schreef:
Bericht bekijken
Oorspronkelijk leuke campings verworden op die manier tot Nederlandse enclaves.
Er komen dan ook alleen maar Nederlanders die voor een sfeertje zorgen dat mij niet ligt.
Er komen zelfs geen buitenlanders en/of Tsjechen op deze campings omdat de eigenaren de taal niet beheersen.
En dan Landal greenparks aan het Lipno-meer. Past totaal niet in het landschap. Zelden zo'n gedrocht gezien in een prachtige omgeving.
Het is niet zo dat ik het mijn landgenoten niet gun, maar misschien geloof ik niet in het nieuwe Europa.
Ja, ik begrijp je moraal. Landal is geen camping volgens mij, maar dit soort parken hoeft wat mij betreft ook niet! Net als die Hollandse enclave's als een Stupna, ook al zijn die huizen nog zo prachtig. Maar om terug te komen op de campings, gelukkig is de keuze aan de kampeerders zelf naar welke camping men gaat. En als er zoveel mensen dit soort campings bezoeken, dan is daar blijkbaar toch een markt voor.
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 26-06-09, 14:47   #17
Volwaardig Lid

Ben1's avatar

Nationaliteit:
Wanneer ik in het buitenland ben dan wil ik niet "onder de voet" gelopen worden door Nederlanders.
Dan kan ik net zo goed thuis blijven.
Ben1 is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 26-06-09, 18:34   #18
Actief Lid

moesti's avatar

Nationaliteit:
verknoeien van het landschap

ik deel je mening, staropramen ...ze hebben het daar grondig verknoeid naar mijn gevoel. Maar zo gaat dat als mensen centen hebben : dan wil men eerder opvallen in plaats van zich aan te passen aan de omgeving ! (Als Belgen moeten we geen kritiek leveren want onze lintbevouwing en ruimtelijke ording is zeker niet voorbeeldig..)

Citaat:
Staropramen schreef:
Bericht bekijken
moesti is offline   Bericht citeren in antwoord top
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels