Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen
Scoutinggroep op kamp: waarheen?

Scoutinggroep op kamp: waarheen?

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 25-11-06, 09:31   #61
nadiav
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Heej jan ,

Waar hebben jullie een camping dan ?
En wat zou het dan ongeveer mogen kosten ?
We zijn nu namelijk aan het vergelijken qua prijs en plaats enz. of het haalbaar is enzo

groeten Nadia
nadiav is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-11-06, 09:38   #62
jan nijdam
Super Lid

jan nijdam's avatar

Nationaliteit:
Hoi Nadia,

Bedankt dat je reageert. Voor de praktische zaken stuur ik je even een priveberichtje.

Groeten,

Jan
jan nijdam is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-01-07, 21:48   #63
Maars
Nieuw Lid

Hey!

Hey!
Ik ben Maartje, en zit bij scouting laurentius. Dit jaar willen we in Tsjechië op kamp en ik dacht dat ik hier goede dingen kon vinden =)
Als iemand nog ideeën of tips heeft hoor ik ze graag. We zijn met een groep van ongeveer 14/15 personen. Kamperen of huisje maakt niet uit, al gaat ons hart wel uit naar kamperen natuurlijk!!
Groetjes
Maars is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-04-07, 13:14   #64
Senn
Niet Actief Lid

Nationaliteit:
hellup! Kampeerplaats/camping gezocht voor 'n Scoutinggroep!

Halloo allemaal!

Wij willen graag met onze scoutinggroep (van ong. 14 personen) deze zomer richting Tsjechië ... We zoeken een geschikte kampeerplaats of camping met in de buurt veel activiteiten. Heeft iemand misschien een tip voor ons? We weten namelijk niet in welke richting we moeten zoeken!

Brand los!

Alvast bedankt!
Senn is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-06-07, 11:46   #65
pivozuid
Nieuw Lid

Nationaliteit:
en hebben jullie inmiddels al wat gevonden? ook wij gaan deze zomer met onze scoutinggroep richting tsjechie, maar kunnen ook niets vinden.. dus als je al goede dingen hebt gevonden..
pivozuid is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-06-07, 16:03   #66
PuNkEnStEiN
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Kom op, doe eens wat moeite met zoeken; jullie zijn tenslotte niet voor niets scouts, toch? In de Kampeerrrubriek (en ook in dit topic) staan volgens mij zat opties. Good luck!
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-11-07, 13:41   #67
bertus73
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Kampeerterrein voor scoutinggroep gezocht

Hallo allemaal, ik ben begleiding bij een scouting-groep te Hengelo Ov. Ik ben op zoek naar een kampeer-terrein voor een club van tussen de twintig en dertig personen, om in het kade van ons 60-jarig bestaan, een week te gaan kamperen.We zijn met onze vereniging al meerdere malen in Tsjechie geweest, maar dit was voornamelijk op campings. We zijn nu op zoek na een terrein waar ongeveer tien tenten kunnen staan, niet te ver van de bewoonde wereld maar toch in de vrije natuur.Liefs een terrein waar wij alleen staan met onze club.

Kan iemand mij helpen.

groeten Bert
bertus73 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-11-07, 14:11   #68
tsjechie
Actief Lid

tsjechie's avatar

Nationaliteit:
Waar in Tsjechie zoek je een camping?????
tsjechie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-11-07, 14:25   #69
bertus73
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Maakt op zich niet veel uit, we zijn ons op dit moment vooral nog aan het orienteren. Het was de bedoelling dat ik bij de eerst volgende vergadering over dit kamp met zoveel mogelijk info kom.
bertus73 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-11-07, 14:57   #70
Jan57
Actief Lid

Jan57's avatar

Nationaliteit:
Ik weet toevallig dat er tussen Zelezny Brod en Pod Spalov (in Zelezny brod voor de brug afslag Bozkov) een terein is waar vaker groepen scouts staan. Ik zie ze daar regelmatig kamperen. Het voldoet precies aan je vraag. Dicht bij de bewoonde wereld maar midden in de natuur aan een rivier. Mischien kun via de tsjechische padvinder vereniging iets vinden? Ik heb verder geen naam of andere info.
Jan57 is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed