![]() |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben jaren lang gekampeerd in het grootste deel van CZ ook in de omgeving van Praag en nooit vooraf geboekt. Ik kan me maar 1 keer heugen dat we bij een camping kwamen die vol zat en dat was overigens in het hoogseizoen.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
kamperen nabij praag
prachtig land en met vele mogelijkheden.
nee tweeenhalve week is zeker niet te veel. mooie camping met vele mogelijkheden nabij praag(35km)is camping bucek. www.campingbucek.cz zeker doen en heel veel plezier ![]() tip ga ook eens met de trein naar praag(mooie rit)station op 1km van de camping Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 04-03-08 om 19:05. Reden: Foute link van campingwebsite gecorrigeerd en reakties op fout verwijderd |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
hallo allemaal,
allemaal bedankt voor de reacties. Maar ik heb al wat gevonden. het is even wat anders , maar wel wat ik in eerste instantie eigenlijk wilde. We gaan nu in mei naar Praag en gaan een appartementje huren via het forumlid Renata hier. Ik heb er erg veel zin in en heb er een heel goed gevoel bij. De grote vacantie..........dat weten we nu nog niet. Misschien wel CZ, maar het zou zomaar toch weer Italie kunnen worden, want owwww, dat is ook zo'n mooi land. Er is nog teveel moois te zien op deze aardkloot..... groetjes Franca |
|
|
|