![]() |
|
|
#41 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Het moet natuurlijk niet een paar dagen achter elkaar storten, wat ik ook wel eens heb meegemaakt dat je dagen lang met laarzen rond moet lopen. Maar hoe vaak komt dat nu voor? Gelukkig schijnt tussen de buien meestal ook vaak de zon ![]() |
|
|
|
|
|
|
#42 | ||
|
Lid
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
, de Tsjechen zelf zetten het liefst tenten op met daarover heen nog plastic om de tenten waterdicht te houden |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Actief Lid
|
Paar jaar geleden gingen wij naar de Belgische Ardennen met een klein tentje die ik van mijn broer kreeg.
Na 7 dagen regen was deze tent van binnen en van buiten nat, klam en smerig, en ook onze slaapzakken en kleren. Wij waren het zat , wij waren met 2 kleine kinderen, en pakte na een week onze spullen en reden naar huis. De tent had ik in de afvalbak van de camping achter gelaten. Nu een paar jaar verder praten de kids daar nog steeds over.......de positieve en grappige herinneringen blijven dus......nu lachen we er om. Voor de kids is het een herinnering die ze niet vergeten.......dat is toch belangrijk de ontwikkeling van een kind.......ze worden er in iedergeval niet slechter van |
|
|
|