|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Kamperen is voor je tentje zittend naar de buren gluren. Ongedierte in je tent. Kruipend gedierte over je slaapcabine zien kruipen. 's Nachts koud hebben. Als t regent alles vies nat is en je dan ook niet je tent af kan breken terwijl je graag weg wilt. Met je wc rol onder de arm naar de wc's moeten, ook 's nachts. Verschrikkeljke buren kan hebben.Maar t kan ook heel gezellig zijn
![]() |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Actief Lid
|
Hoeft niet, wij hebben zo'n emmer met goedafsluitbaar deksel, maar waar je wel om moet denken is dat de kinderen hem niet omverschoppen
en in de ochtend loop je dus met de boodschapjes van de ganse familie naar de toiletten. .Ach, je moet niet snel ergens vies van zijn als je wilt kamperen. ![]() |
|
|
|
|
|
#34 |
|
VIP Lid
|
Ik huur liever een huisje waar ik een douche niet hoef te delen met 20 andere mensen (en daarom is de kans op voetschimmel groter), waar ik het eten op een fornuis kan koken en een gewoon bed ter beschikking heb, als het maar geen luchtbed is.
Even een beetje relaxen tijdens de vakantie.[/quote] Sorry hoor maar echt relaxen doen we op de camping En slapen doen we als de beste op onze lattebodem met een boxspring Koken doen we op een gewoon gasfornuis een eitje of spek voor ontbijt of een barbeque,voor de rest uit etenW e hebben een eige wc en douche in de caravan,maar over het algemeen zijn de sanitaire best te doen en de camping waar we nu al 2 zomers staan is supper netjes,ik ga gewoon in die douches heb men eige akomodatie ni eens hoeve te gebruiken |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
valt me heel erg tegen van je De vraag is:ken je wel iets van kamperen?????????? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Maar ik zal ontopic blijven ![]() Er is hier al heel veel geschreven over de leuke dingen van het kamperen en heb daar niks aan toe te voegen. Wij hebben ook wel eens een huis gehuurd in Tsjechie, of met mijn vismaten in pensions en hotel gebivakeerd. Als de lokatie niet bevalt, of je bent uitgekeken kan je niet weg aangezien je gereserveerd en betaald hebt. En met kamperen pak je je boeltje in en je gaat weer op pad. Nu moet ik zeggen dat ik met kamperen niet vaak die behoefte heb gehad omdat het meestal wel gezellig is en de kids vermaken zich wel. Het gevoel dat je zo weg kan geeft heel veel rust. Maar in een huisje, pension of hotel heb ik het met een paar dagen wel weer gezien. Mischien heeft het ook met mijn verleden te maken, ik heb veel in hotels gebivakeerd voor mijn werk. Jos |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Volwaardig Lid
|
Alleen tentjes?
en hoe is het in Tsj. met het tent-camperen?
zijn er ook nog wat plekken zonder caravans ed.? |
|
|
|
|
|
#38 |
|
VIP Lid
|
Er was inderdaad een vent die de hele tijd zeurde over zijn voet. Hopelijk is hij geen lid van dit forum?...
![]() |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Overigens denk ik dat kamperen ook met leeftijd te maken kan hebben. Toen de kinderen nog klein waren hebben we een aantal jaren gekampeerd. Zij vonden dat leuk en wij als ouders ook. Gezellige tijden op de verschillende campings meegemaakt, voornamelijk Novy Rybnik Nepomuk en Hnachov bij Planice/Klatovy. Kamperen heeft wel iets. Je zit dichter bij de mensen. Kinderen hebben sneller contact met andere kinderen. Toen de kinderen zo oud waren dat ze niet mee meegingen, omdat er andere interesses in het spel waren, hebben we een huisje in Zbyslav gekocht. Dat heeft ook zijn voordelen. Maar zo nu en dan hebben we nog wel wat heimwee naar dat kamperen in de eerste jaren dat we in Tsjechie waren.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|