![]() |
|
|
#41 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Op de camping dus: honden aan de lijn, of op je eigen stukje houden. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nieuw Lid
|
eigenlijk gaat het heel goed,de honden spelen wel met elkaar,maar iedereen let wel goed op zijn eigen hond,want inderdaad zou het vervelend zijn als andere mensen lastig gevallen zouden worden.
wij camperen al jaren,maar dit is echt een enorm ruim opgezette camping. er liggen ook geen uitwerpselen gelukkig!!!de eigenaar heeft ook een hond,en die heeft natuurlijk ook de tijd van haar leven daar |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Super Lid
|
Er zijn twee dingen waar ik de pest aan heb. Contenue blaffende honden en baasjes die geen of weinig controle over hun viervoeter hebben! Voor de rest ben ik een dierenliefhebber. We hebben deze zomer een schitterende hond over de vloer gehad waar ik bijna verliefd op ben geworden.
En neem je een hond mee op vakantie dan veroorzaakt het dier overlast.Hoe je dat wendt of keert. Een vergoeding voor pensionhouder of campingbaas is dus redelijk als je maar niet het idee krijgt dat je "uitgeknepen" wordt als hondenbezitter. En is 3 euro per dag dan te veel??? Hangt er van af hoeveel je van je dier houdt. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Vind ik ook Tabe maar t moet wel binnen de grenzen blijven. En je kan altijd last hebben blaffende honden, dat hou je niet tegen. En aan loslopende honden heb ook ik een hekel. Gewoon aangelijnd bij d baas en lekker ravotten op een stuk terrein. Maar dit ligt denk ik ook aan de camping.
Enne Joss, ik vond het inderdaad verschrikkelijk moeilijk. 14 jaar ging ze met ons mee. Maar ik weet dat ze t goed heeft bij opa. Ik moet haar weer opvoeden als ze terug komt en zij moet afkicken. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Actief Lid
|
honden zijn mooie beesten, jammer dat ze niet kunnen praten, misschien zouden we dan horen!!!!!!!!! :
liever thuis blijven dan dagen ineen auto te moeten zitten geen zin in de zon te verbranden graag in het zembad willen niet graag verstopt in een restaurant zitten niet mogen blaffen etc honden zijn net mensen ![]() |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Super Lid
|
waarschijnlijk gaat hij naar meerdere plaatsen en dan nog, een dag doe je er wel over, zeker met een caravan.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Het is vaak wel lastig op vakantie omdat je altijd rekening met ze moet houden. Je kunt bijvoorbeeld niet zomaar een hele dag weg. Maar dat hebben we graag voor ze over. Onderweg stoppen we regelmatig en nemen we de tijd om ze uit te laten. Ze vinden het reizen helemaal niet erg. Achterin ligt een héél groot kussen en daar liggen ze genoeglijk op te slapen. Als wij in Tsjechië gaan afrekenen gebeurt het echt ontzettend vaak dat we of maar voor 1 hond moeten betalen of helemaal niet. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
VIP Lid
|
Als bij ons zo`n wit ding (lees caravan) in de straat staat blijven onze hondendames onrustig tot het moment dat ze comfortabel in de auto (met airco)zijn geinstalleerd.
Dan gaan ze liggen en wachten op de leuke dingen die komen gaan. Hilde |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Volwaardig Lid
|
Als iemand zich afvraagd wat een dierenpension moet kosten? Afgelopen zomer zou mijn moeder weer op onze 2 honden en 3 katten passen tijdens onze afwezigheid. Echter op de vertrekdag kreeg zij ontzettende pijn aan haar knie en kon geen stap meer verzetten. Daar sta je dan, dieren meenemen kan niet wegens wagenziekte, hekel aan auto rijden etc., dus dierenpension gebeld en situatie uitgelegd. Gelukkig hadden ze nog plaats omdat het nog voor het seizoen was. Dus moeder naar huis gebracht, alle dieren naar pension á € 35,00 per dag, waar ook nog één kat uit haar mandje ontsnapte. Paniek, :snik:maar toch weer snel te pakken gekregen. Vervolgens thuis gauw de laatste spullen gepakt om, 2 uur later dan gepland, met gemengde gevoelens te vertrekken.
![]() |
|
|
|