het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 15-10-07, 14:22   #31
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Dank jullie wel voor jullie reacties, jullie ideeën hierover zijn dus uiteenlopend.
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 21:27   #32
VIP Lid

Liesje's avatar

Nationaliteit:
Liesje begint Kukel wel aardig te vinden :-)
Liesje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 22:17   #33
VIP Lid

loura's avatar

Nationaliteit:
Nou Liesje dat is fijn voor 'ons haantje'. Bedenk echter wel dat hij wel een vakantiehuis móest kopen - werd op geen camping meer toegelaten.
Te dominant gekraai hè!
loura is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 11:46   #34
Nieuw Lid

Nationaliteit:
wij zijn de laatste 2 jaar naar camping horjany geweest,daar kost een hond 1.50 per dag en je hond mag er vrij rondlopen,het is er heel erg ruim dus dat kan ook.ja onze hond heeft ook echt genoten van de vakantie
esther70 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 11:51   #35
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Ik vind dat je op zich wel wat kosten mag vragen op een camping. Als je je hond niet mee neemt dan ben je ook kosten kwijt voor en pension of wat dan ook. En neem je je hond mee naar een huisje/bungalow dan vind ik dat de schoonmaakkosten ook wat hoger mogen zijn. Alleen verwacht ik dan wel dat ze het extra goed schoonmaken. Dit gebeurt helaas dan meestal niet.
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 13:28   #36
VIP Lid

hilde_kees's avatar

Nationaliteit:
Hier kan ik me best in vinden Sas.
Even voor de duidelijkheid.
Wij hebben honden en dragen daar de verantwoording voor. Ze hoeven een ander niet tot last te zijn.
Helaas zijn het altijd de goeden die onder de slechten moeten leiden.
In een appartementencomplex hebben we ooit een ravage aangetroffen die waarschijnlijk door katten was aangericht. Wel direct gemeld zodat het niet op ons bordje terecht kwam.
Op campings zien we ook mensen met honden die denken dat alleen hun plezier en dat van hun hond telt.
Wij hebben de honden aan een korte lijn en ze komen gezellig buurten met hun hond aan de uitschuiflijn want ze moeten toch even kennismaken. Of hun hond loopt wel los en piest even tegen onze tent om te laten zien dat hij een echte man is aan onze hondendames. Of een klein kindje laat de hond uit op de camping en zo kan ik nog even doorgaan.
Maar net als voor onze kinderen ben ik bereid te betalen voor de honden, mits het in verhouding staat.
Wij betaalden op camping Vidlak 25 kronen per hond. We laten onze honden niet los op het terrein en laten ze niet zwemmen tussen de kinderen. We proberen de plek zo te kiezen dat niemand last van ze heeft. Dus liefst aan een rand en niet te ver van de uitgang.
Soms reageren mensen verbaasd als ze ons buiten de camping met de honden tegen komen. We hebben ze nog helemaal niet gehoord, horen we dan.
En daar zijn we dan trots op.
Hilde
hilde_kees is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 13:35   #37
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Esthertje schreef:
Bericht bekijken
Nou heb ik een vraagje aan jullie als hondenbezitters en ervaringsdeskundigen, het is misschien een beetje off-topic, maar toch ook weer eigenlijk niet. Hoeveel zouden jullie willen betalen voor een verblijf van een hond in een pension of hotel.

Als je honden toelaat in jullie pension Esther neem dan een goede verzekering erbij.
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 13:37   #38
Actief Lid

Joss's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
hilde_kees schreef:
Bericht bekijken
......... En daar zijn we dan trots op.
En dat mag je dan gerust zijn ook. Ik zou willen dat alle hondenbezitters op de camping dat eergevoel hadden maar zoals je in je reactie al aangeeft is dat helaas niet zo.
Joss is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 13:45   #39
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Wij namen onze hond ook altijd mee op vakantie. Waar wij gingen was onze hond. Ze is nu ruim 14 jaar oud en t beesie trekt t niet meer. Dus nu gaat zij als wij op vakantie gaan naar opa. En die verpest haar tot in de afgrond.
Maar al die jaren dat ze mee is geweest hebben wij er voor gezorgd dat anderen geen last van haar hadden. We huurden zelfs vrijstaande huizen. Ach ja, tis een deel van je gezin.
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 13:52   #40
Actief Lid

Joss's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Sas schreef:
Dus nu gaat zij als wij op vakantie gaan naar opa. En die verpest haar tot in de afgrond.
Wat wil een hond nog meer? Dat is toch schitterend voor haar, misschien voor jullie wat minder.
Joss is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels