![]() |
|
|
#11 |
|
Eigenlijk wil ik niet reageren.
Want als je aan een hond van een Nederlander komt zijn de rapen gaar. Ik lees dat niemands hond wat doet, allemaal brave hondjes. Zijn echt niemand tot overlast. Breek me de bek niet open. Ik vind een tarief van € 3,= inderdaad een belachelijk bedrag. € 23,= per dag komt meer in de richting. Ik ben absoluut geen hondenhater, integendeel zelfs. Maar altijd van: mijn hond doet niets, nee dat gaat er bij mij niet in. Alleen 's nachts waaks, ja waren ze dat maar niet. En het vergelijk honden met kinderen onder de 6 jaar is beschamend. Zo, dat was het. Bijna dan. Ik zou zeggen: let nou gewoon eens echt op je hond en denk niet, ik let er op. Want: ik hoef jouw hond niet leuk te vinden. En het gezegde: als je niet van van dieren houdt etc is dom, zeer dom. En het dikwijls meer overlast hebben van mensen dan honden: nou ja ik stop ermee. Tegen zulk soort onzin kan ik niet tegen op. Ik zou zeggen, geniet intens van je hond. Groet van Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Vergelijken met kinderen onder de 6 jaar is inderdaad beschamend. Wij waren dit jaar op een camping met een mooie vijver, waarin vriendelijke vissen. Er waren ook kinderen onder en boven de 6, zij gooiden met stenen naar de vissen. De ouders deden net of ze het niet zagen...
Nog nooit vandalisme van honden gezien - wel van kinderen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Laat ik heel eerlijk zijn. Ik heb een hond en ik heb op drie campings gestaan in Tsjechie en niet hoeven betalen voor Mazzel. Dat komt waarschijnlijk omdat het zo´n hond is die de heer Kukel beschrijft.
Ha, was het maar waar! Het is dus echt een hond en ze blaft, graaft zo nu en dan een kuil, die ik wel weer dicht maak, ik moet er regelmatig met een zakje achteraan en ze is zo enthousiast dat ze tegen iedereen wil aanspringen. Kortom, een behoorlijke handenbinder. Ik probeer het allemaal in goede banen te leiden en de meeste mensen vinden haar wel lief. Dat is ze ook, maar het is en het blijft een hond, geen mensje. Logisch dat er, zeker in mijn geval, betaald moet worden. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
Van mijn kinderen heeft ook niemand last en wat te denken van het bijzettentje wat toch écht op mijn plekje erbij gepropt staat, heeft ook niemand last van maar ik moet er toch voor betalen...
Normaal dus! Ook dat je voor een hond betaald is doodnormaal. Wil je dat niet, laat ´m dan thuis, iedereen blij. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
€3,- per nacht voor een hond is toch oke? een hondenpension in NL is duurder toch?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Euro 3,/ voor een hond op een camping in Tsjechie !!!! ,niet een beetje veel , lijkt me niet dat je voor honden meer betaald dan voor personen.
Van aangelijnde honden kan toch niemand last hebben,zolang men de honden maar onder controle houdt,jarenlang een hond meegenomen op campings het zijn wel handen binders en niet elke campinggast reageerde er positief op. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
prijs voor volwassene op bewuste camping is 4,25...
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nou en?
Ik heb een beter idee over tarieven van honden op de camping. De aanlijnlijn lang 50 cm: € 1,= 1 meter lang: € 2,50 2 meter lang € 4,= Etcetera. Prijzen per overnachting. En nou komt het: Geen hond bij je: Korting van € 3,= op de overnachtingsprijs. Kijk, nou is iedereen weer blij met deze prachtige oplossing. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gast
|
Simpel rekenwerk leert ons nu dat je vanaf 4 euro voor een hond moet betalen.
![]() Blij dat ik geen hond heb. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Forum Freak
|
Henry, ik vind 3 euro ook wel veel, maar dat komt denk ik dat ik op campings heb gestaan waar de prijzen voor personen ook veel lager liggen. Ik ben nog niet op een camping geweest waar je per persoon 4,25 euro betaald, in Tsjechië. Dus is het voor de hond ook duurder, denk ik dan. Lijkt me allemaal heel duidelijk eigenlijk. Ik ben al lang blij dat de hond mee mag en kan en betaal er gewoon voor zonder daar over na te denken. Punt!
|
|
|
|