![]() |
|
|
#31 |
|
Lid
|
Re: Camping met zwembad en speeltuin gezocht
Hoi,
Wij zijn aan het kijken of camping Bojkovice iets voor ons is. Wij hebben 3 kinderen van 6-9-12 jaar en deze camping heeft mooie chalets, zwembad etc. groetjes marjolein |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nieuw Lid
|
camping mét zwembad
Omdat onze dochter allergisch is voor natuurwater, zoeken wij een camping met een zwembad in Tsjechië. Liefst in het westen of zuiden. Noorden of oosten niet i.v.m. het weer en de afstand. Wie weet een leuke, liefst rustige camping?
![]() |
|
|
|
|
|
#33 |
|
VIP Lid
|
Hallo Henry,welkom op het forum
Er zijn wel meer campings met zwembad in cz als je de zoekfunktie gebruikt kom je er wel Wij hadden het voorig jaar reuze naar onze zin in lodin bij nechanice Een kleine rustige heeeeeeeeel nette nieuwe camping,zwembad complex vlak ernaast,wel appart te betalen,50kronen voor een hele dag Zijn er nog vragen hoor ik het wel Hier de website www.nechanicko.cz/camplodin www.camp-milovice.cz is daar ook in de buurt met zwembad |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nieuw Lid
|
camping met een zwembad
Beste Henry,
Probeer eens Tom's camping. Hetwordt dit jaar de derde keer dat we hier naartoe gaan. Kleine camping met 5 staanplaatsen en een pension. Heel rustig rondom in de natuur. Er is een zwembad aanwezig en alles is goed verzorgd. Je kunt bij Tomas ook eten, hij was kok. De omgeving is er prachtig, jullie zullen je niet vervelen. Kijk op, http://www.tschechien-ferien.de/tomscamping/ Met groet, vlinder |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
camping met zwembad/meer + jeugd
Hallo allemaal,
Van de zomer ga ik (17) met mijn broertje (11) en ouders naar Tsjechië. We hebben nog niets geboekt. De camping moet een beetje aan onze wensen voldoen. Mijn ouders willen graag een camping met ruime, beschutte plaatsen. Er moet ook een zwembad zijn of een meer, zodat mijn broertje en ik ons kunnen vermaken. Ook zou ik het liefst andere jongeren ontmoeten op de camping.. We zijn twee jaar geleden ook in Tsjechië geweest, o.a. op camping Oase, maar we willen meer zien van het land. Heeft iemand goede tips? Misschien gaat u zelf dit jaar naar Tsjechië met kinderen rond 17 jaar.. Ik hoor het graag, Groetjes Rosa |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Camping valek daar zijn veel jongeren rond 14 t/m 19 zo iets ik ga dit jaar ook weer waarschijnlijk zelf ben ik 15. er is een zwembad. en veel te zien in praag groetjes |
|
|
|