|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Karlstejn klinkt goed! Hoe zijn de sanitaire voorzieningen?
Is iemand bekend met autocamp Osek? De foto's van de omgeving zien er zo mooi uit!! http://www.autocamposek.cz/ Ben wel benieuwd hoe het sanitair is dus als iemand dit weet?? |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Karlsteyn heeft redelijk sanitair, voor een CZ camping. De douches zijn met een deur af te sluiten. (normaal niet in CZ) en ook wel schoon. Je kan zwemmen en vissen in de rivier, er is een caravangedeelte en een tentengedeelte, er is een loketje en overdekt terras, en een volleybal of basketbalveld.
En dan zit je ook nog eens op loopafstand van Hrad Karlsteyn, prachtig! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Legende
|
Hier alvast de Nederlandstalige site van autokemp karlstejn met beperkte fotogalerij. Tevens andere fotogalerij met oa 360° foto's van het kasteel en van de camping.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
Hee leuk Freddy! En dus ook pingpongtafels!
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Is reserveren aanbevolen bij camping Karlstejn of is er altijd wel een plekje vrij?
De 360* foto's zijn ook mooi zeg! Krijg nu al zin in de vakantie ![]() Enne, weet iemand hoe de bungalows zijn? Zijn de bedden een beetje goed? Ik kon op de site wel vinden dat er kleine en grote bungalows zijn maar niet wat het verschil was tussen deze bungalows. Weet iemand dat? Kan je ook koelkasten huren op de camping? Wij zijn wel van plan met de tent te gaan maar wil even de verschillende opties bekijken omdat de auto altijd wel erg vol zit!!! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
Ik heb nog nooit gereserveerd voor een camping in Tsjechie. Er is altijd wel plaats, zeker voor een tent.
Over bungalows kan ik niet meepraten, ik heb er nog nooit een gehuurd. Die op Karlstejn zagen er wel goed onderhouden uit. Bungalows kun je beter wel reserveren. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
En wat zijn nu de totale kosten als je zo'n bungalow huurt. Ik bedoel, wat voor kosten komen er nu precies bij als je met z'n 2-en zo'n bungalow/hutje huurt? Werkt dat hetzelfde als kamperen of zijn het al totaal kosten die vermeld staan?
Zie kosten tabel: http://www.obeckarlstejn.cz/de/autokemp/ En bij deze willen we de double room with conveniences: http://www.campmelnik.cz/index.php?n...=EN&oid=278080 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Super Lid
|
Over die prijzen kan ik je niet veel vertellen, oftewel ik snap er ook geen moer van, maar ik ben wel benieuwd of het uiteindelijk deze 2 zijn geworden of twijfel je nog steeds.
![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Van autocamp melnik heb ik inmiddels al een leuke reactie gekregen met uitleg. Je betaald daar gewoon het bedrag voor het hutje of de kamer, voor je auto en belasting p.p. Verder komen er geen kosten bij. Nu Karlstejn even afwachten. Die hutjes zijn inderdaad wat eenvoudiger, maar ach in een tent slapen is nou ook niet echt een luxe! En dat doen we normaal maar dit lijkt ons ook wel eens makkelijk en je zit zo toch op een camping!!
Ik heb er al zin in!! |
|
|
|