|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Volwaardig Lid
|
Esther bedankt voor de tip maar ik lees op hun site dat er maar max 6 personen per plek mogen en wij zijn al min met 7 personen.
![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
dan neem je 2 plekken
|
|
|
|
#13 |
|
Volwaardig Lid
|
Wat kost dat wel niet?
Geintje dat is een mogelijkheid maar dat is toch niet op alle campings zo ,dat van Max 6 personen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
nou ik denk niet dat ze er zo moeilijk over zullen doen hoor,wij hebben een vouwwagen en een bijzettentje en een tarp , en dat allemaal op 1 plek. 6 personen en een hond ik meen dat we ongeveer 30 euro per nacht hebben betaald incl stroom. hij(de eigenaar) doet helemaal niet moeilijk of je precies een plek in beslag neemt.
we hebben meegemaakt op camping bucek dat we onze vouwwagen weer moesten opschuiven omdat we 10 cm verkeerd stonden zuchtttt daar hoef je hier niet bang voor te zijn ![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Het spul een beetje bij elkaar schuiven en de plek is oke, neem je een overmaat op de staanplaats , dan heeft de a.s buurman-vrouw een probleem met de overblijvende oppervlakte,
Tja camping Bucek kan beter sluiten, de zittende man op de foto is dat de beruchtte Jan. ![]() |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Volwaardig Lid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
|
Als je informatie wilt over campings in het Reuzengebergte, kan ik je wel wat informatie geven.
Geef maar een lijstje met voorwaarden en/of eisen, dan wil ik wel proberen wat informatie te zoeken. Of alles lukt, weet ik niet. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Volwaardig Lid
|
zie openings bericht Jan En alvast bedankt
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Super Lid
|
Volgens mij heeft Freddy al een aardige hint gegeven.
|
|
|
|