|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Re: Gezocht: camping aan stromend water omg. Reuzengebergte
moet je kyken naar een camping by de plaats;Orlik..dar stroomt het nogal en het is een leuke gezellige camping..Orlik ligt iets onder Praag..moet je ff zoeken..weet het niet uit myne hoofd..
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
maar onder praag is niet het reuzengebergte.
wij zijn een keer op camping zatisi geweest in jablonec nad jizerou,een camping zonder toeters en bellen en een stromend riviertje op de camping.dit is wel in het reuzengebergte. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Actief lid
|
Citaat:
met de vouwwagen langs een stromend beekje, kids spelend in het water voor de vouwwagen, bergen en bossen op de achtergrond, en pa die een stukje verder stroomopwaarts staat te vissen ![]() |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Actief Lid
|
camping anin vonden wij heel erg leuk,maar dit ligt in het zuiden van Tsjechië,we stonden met de caravan aan een stromend riviertje en zaten met onze stoel heerlijk in het water(het was erg warm)de kinderen maakte dammen met de stenen en savonds kon je in grote tonnen een kampvuur maken.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Super Lid
|
Hoi Rietta,
Als alles goed gaat, dan starten wij deze zomer onze minicamping aan de voet van het Reuzengebergte. Het terrein grenst aan de Elbe, die op dat punt nog maar een bergbeekje is. Afgelopen zomer hebben de kinderen van de pensiongasten hier al veel plezier beleefd door het bouwen van dammetjes. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Actief Lid
|
jacqulien je hebt gelyk de camping waar ik het over had ligt op de verkeerde plek...
ik heb ook de verkeerde leeftyd denk ik... ga al vast reserveren in het bejaarden huis,heel wat anders dan Tsjechië.. hebben ze daar iets voor ouden mensen??kan ik ook altyd daar heen gaan.. spontane ingeving.. |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Super Lid
|
Dat klopt helemaal. We doen ons uiterste best om deze zomer te starten. Wij houden jullie op de hoogte van de vorderingen.
|
|
|
|