|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Lid
|
Re: Goede campings in Boheems Paradijs en Reuzengebergte
Ik vrees dat veel campings in Tsjechie zullen worden overspoeld met Nederlanders gezien het steeds bekender en populairder wordt.
Wij dachten vorig jaar ook, jeetje een Nederlands dorp dat Liscifarma maar het is reuze gezellig geweest. Zodra je van de camping af gaat en een beetje de omgeving ontdekt kom je alle nationaliteiten tegen. Veel succes met het vinden van een vakantielocatie en prettige vakantie. Mocht je naar Liscifarma komen zou ik zeggen, beschik je over humor 'join the club'.Groetjes, Monique Ik geloof wel dat reserveren handig is. ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lid
|
Trouwens, Liscifarma is voor de kinderen zeker leuk.
Ik heb alleen maar goede reacties gehoord. Voelballen, biljarten, springkussens, tennisbanen, div andere sportmogelijkheden. 2 kampvuren voor 2 leeftijdsgroepen(erg populair) De jeugd vindt het zwembad ook helemaal geweldig. Niet ver van het dorp met disco. Er loopt bewaking op de camping mede om de jonge lui rustig te houden, met name in de avond ( zeer streng )groetjes, Monique Gr. Monique |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Hallo allemaal, heerst er in/op Liscifarma geen patat-cultuur? En is er (veel) drugsgebruik? Ik ben een bezorgde moeder, vandaar dat ik dat vraag. Wij gaan voor het eerst naar Tsjechie met onze zoon van 15 die nogal bevattelijk is voor verkeerde invloeden. H.groet,Talitha
![]() |
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo allemaal ,Wij gaan ook naar lisci farma (besproken)en houden ook van gezelligheid dus dat wordt wel goed deze zomer misschien tot ziens bij de bbq, groetjes Thea
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lid
|
Hoi Talitha,
Ik heb vorig jaar gemerkt dat er 2 jongens waren die wiet rookten. Eigenlijk wist iedereen dat wel. Verder niks van drugs gemerkt. Wat bedoel je eigenlijk met patat-cultuur, er is geen patatkraam ofzo. Groetjes, Monique |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lid
|
Hoi Thea,
Leuk dat je reageerde. Wij hebben een tent gehuurd van Vodatent die op de camping ergens achter de blokhutten zullen staan. Wij rijden een witte volkswagen transporter. Welke periode gaan jullie? Kom gerust aan, de koffie cq wijntje/biertje staat klaar. Groetjes, Monique |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Hallo Monique, Tja, wat bedoel ik met patat-cultuur? Moeilijk uit te leggen maar zoiets als een sfeer die te vergelijken is met de sfeer die vaak hangt in een snackbar. Beetje ordinair en/of volks. Ik hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel. Groet, Talitha
|
|
|
|
#19 |
|
Lid
|
Hoi Talitha, ik bedrijp nu wel wat je bedoelt.
Ik kom al sinds klein meisje met met ouders en broertje op campings en heb nog nooit een 'pattat'-cultuur meegemaakt. Ik persoonlijk vindt nu juist de samestelling van diverse type mensen op een camping zo leuk en gezellig. Als je 48 weken per jaar met dezelfde collega's op kantoor zit, of dezelfde klanten dag in dag uit, je aanpast aan je omgeving en sleur van iedere dag, dan is het zo bevrijdend om lekker je zelf te kunnen zijn in een groep van diverse soorten van mensen. Ik vindt het heerlijk. Wij komen allemaal het zelfde doel naar de camping. WE willen vakantie, uitrusten, lol maken, feesten, lekker eten, enz enz.en nooooit meer naar huis en naar je werk,toch? Uiteraard maak je altijd wel mensen mee die zich niet weten te gedragen!!!! en a-sociaal zijn, maling aan een ander enzo. Dat maak je in de beste en meest luxe hotels ook mee, zo is onze ervaring. Op de meeste campings wordt je dan geacht te vertrekken, en terecht. Op de camping ben je bijna één grote familie. Ik heb trouwens deze site ook niet zolang geleden ontdekt, leuk hé. Ik probeer ieder dag even te kijken en reageren, lukt helaas niet altijd als ik te druk ben. Groetjes, Monique ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Gezocht: camping aan stromend water omg. Reuzengebergte
voor zomervakantie 2005 omgeving reuzengebergte camping aan stromend water. Verder geen toeters en bellen. We gaan met vouwwagen en 4 kinderen (11, 10, 7 en 4)
|
|
|
|