![]() |
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Het Reuzengebergte (tegen Polen aan) is ontzettend mooi. Daar heb je de hoogste berg de Sneska, robbelbanen, dierentuin Dvur Kralove met safari park, rotsen, groot meer met daaraan vele campings (Nachod), Kastelen in Nachod en Opocno, prachtig plein in Nove Mesto, leuke winkels en veel in Hradec Kralove, in Jaromer kun je nog onder de grond in een oude Russische legerbasis. Een hele grote bunker in de grond vlakbij Nachod. Ik kan wel door blijven gaan, maar we wonen vlakbij elkaar, vraag gerust.
Over campings kan ik je niet veel vertellen, wij gaan altijd in een huisje. Die zijn spotgoedkoop voor 2 personen 1 week, maar € 150,-. Wij huren de huizen altijd via een kennis van ons in Tsjechië (hij is zelf een Tsjech). Misschien ook een leuk idee. |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
je vraag is me even ontgaan, maar hij is inmiddels beantwoord, zie ik. Volgens mij voldoet deze camping in Mala Skala wel aan je vraag. De camping ligt midden in het dorp, je kunt er zwemmen, er is een campingwinkel. Mala Skala is een leuk dorp met alle voorzieningen. Verder kun je er prachtige wandelingen maken en met de auto kun je het reuzengebergte verder verkennen. Even gekeken via Google: het is inderdaad camping Ostrov.Laatst aangepast door Jan57; 06-11-07 om 08:26. Reden: even gegoogled |
|
|
|
|