|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#61 |
|
Moderator
|
Re: Tsjechisch café in Amsterdam
Ok dan, sorry, Jeanne, dat waren dus andere forum vrienden, en ik ga niet vragen, wie, want dat is eeeeecht niet belangrijk. En inderdaad, dankzij mijn sterk ontwikkelde volgzaamheid zou ik in staat zijn Freddy tot en met Brugge te volgen. Ook niet slecht, Brugge!
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Pivonist
|
Het was geweldig, echt erg leuk, probeer meer aanwezig te zijn bij eventuele forummeetings, als jullie het goedvinden. Op naar de volgende prijs
![]() |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Forum Freak
|
Ik zie die Pivonist op iedere foto met een leeg bierglas in z'n handen
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Moderator
|
Niet echt, Esthertje, kijk maar. En wat belangrijk is - om een glas leeg te krijgen moet deze eerst gevuld zijn!
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo allemaal...
Dit is Cor van het Wapen van Londen... Namens Josef wil ik jullie laten weten dat er op 10 september weer een Tsjechische avond wordt georganiseerd... Zelf ben ik helaas afwezig wegens vakantie, maar ik neem aan dat Josef en Tomas jullie goed kunnen bedienen. Vanaf mijn vakantie adres wil ik jullie een drankje op deze avond aanbieden, en wel in de vorm van een gratis (naar keuze) Frisdrank, bier, jenever, port, sherry, vermouth ter waarde van € 2.00 of een flesje rode wijn ter waarde van € 5.00, maar alleen op vertoon van deze uitdraai, en 1 per persoon.......... ![]() Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben, en ik zie jullie weer de volgende Tsjechische avond. Prettige avond, en tot de volgende keer. Cor Nouwens Het Wapen van Londen Amstel 14 1017 AA Amsterdam Tel (Josef) 0655568576 |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Forum Freak
|
Hoi Cor,
Wij wensen je alvast een heel goede vakantie. Ik weet niet of we deze keer kunnen komen, maar anders een volgende keer weer. Jeanne en André uit Dordrecht |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Moderator
|
ik ben die dag lekker aan het wijnfeesten in Hongarije.
|
|
|
|