|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
Forum Freak
|
Re: Tsjechisch café in Amsterdam
Het was weer heel gezellig vanavond. Cor en Josef bedankt voor de gastvrijheid en het flesje en iedereen van het forum die aanwezig was ook bedankt voor de gezellige avond.
De foto's probeer ik morgen te plaatsen. Groetjes Jeanne en André |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Pivonist
|
Zeer leuke avond, kennisgemaakt met diverse forumleden en de rest, ook Pepo heeft het naar zijn zin gehad..... hij is net op weg naar huis!!
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
VIP Lid
|
Het was erg gezellig mensen! bedankt voor de leuke avond!
Leuk om iedereen even gezien te hebben! Ik ben benieuwd naar de foto's! Volgende keer als ik vrij ben de dag erna blijf ik zeker langer! |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Moderator
|
Man, man, man, wat gezellig!
En de Pivonist heeft eindelijk zijn prijs (zie Ra, Ra, Ra, wat is dat?) in de vitrine! |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Forum Freak
|
Jaja kijk die glimoogjes, eindelijk prijs! je hebt'm verdiend hoor gefeliciteerd
![]() |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Pivonist
|
Eerlijk verdiend, ja, toch, Pepo is echt een mooi figuur, we hebben wat afgelachen en uiteraard met de overige forumleden ook!!!!
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Moderator
|
Ja, dat wel en ik moest vanmiddag 80 km stevig fietsen om de gisteren opgenomen pivonistische energie weer uit mijn lijf te jagen
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Nadat de laatste meeting in Nigtevecht was diep in de nacht afgelopen, heb ik enigzins getwijfeld of ik de weg naar autoweg kan vinden. Ik heb die avond echt geen pivonistische vitamientjes genuttigd. Jeanne (Pelhrimov) heeft spontaan haar hulp aangeboden: rij achter ons aan, het komt wel goed. Dus ik achter hun auto aan, een omleiding ergens onderweg, dacht ik, dat komt goed uit, dat er vrienden voor mij rijden en de weg wijzen. Maar die vrienden reden helemaal niet naar de autoweg, maar gewoon naar huis via kronkellige weggetjes en verlaten dorpjes en verlaten straten. Zo was ik zelfs in de buurt van de residentie van Macek, ontdekte ik gisteren. Ik was dus de weg kwijt, wel kaart bij me, maar geen leesbril. Dat krijg je als dank, als je blindelings volgt de vriendelijke adviezen van je forum vrienden. Zo zie je, ik ben gewoon een volgzaam type. |
|
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Forum Freak
|
Pepo,
Weet je, toen je het me gisteravond vertelde kon ik het me niet herinneren. Ben je niet in de war met iemand anders? Want zo laat zijn wij toen niet weggegaan. Volgens mij zijn we toen om 10 uur richting Dordrecht gereden. En we zijn helemaal niet in Amsterdam geweest op de terugweg.... Maar als het wel zo was, dan is het maar goed dat je toen Freddy niet gevolgd bent, want die reed in de auto voor ons richting België... ![]() groetjes Jeanne |
|
|
|