![]() |
|
|
#161 |
|
Pivonist
|
Ik was a propos weer vroeg uit de veren, Freddy had iets langer nodig, en even wat anders..... wat een lekkere w.....n zijn die Tsjechische toch. Danny is om, zeurt om een verblijfplaats in Tsjechië en wil emigreren!!!!!!Nazdravi!!!
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Forum Freak
|
Schitterend, dit zijn de verslagen waar we op zitten te wachten. Rudolf ik ben trots op je. Je foto's bewijzen je verhaal. Macek, Macek...Je hebt Danny toch wel geassisteerd met het entertainen van deze dames?
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Nieuw Lid
|
Dag mensen,
leuk om een paar van jullie ontmoet te hebben. jammer dat ik weer verder moest, het is vast nog veel gezelliger geworden. Nu was het feestje van m'n werk ook erg leuk, maar wel van het niveau dat er eerst veel biertjes in moesten. Als resultaat zit ik hier met een beetje verdoofde hersentjes, en dan moet ik ze ook nog pijnigen met naamvallen, aspect en al die andere fijne dingen die de tsjechische taal schijnt nodig te hebben... ![]() |
|
|
|
|
|
#165 | ||
|
Pivonist
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#166 |
|
Nieuw Lid
|
Hahaha leuk om deze verslagen te lezen onder werktijd
Ik heb me ook super vermaakt afgelopen zaterdag!!! Leuk om te weten wie de gezichten zijn achter de forumleden. Met name de gesprekken met de Pivonist waren erg 'inspirerend' !De after party in 'U Svejka' en de Uber-kansloze 'Gieter' was ook gezellig! Volgende keer weer !!!
|
|
|
#168 |
|
VIP Lid
|
hej zo te zien heb ik wat gemist!
Mijn vriend vierde zijn verjaardag zaterdag dus kon ik niet komen! hopelijk volgende keer beter (hopelijk snel ook). Kan wel weer een ouderwets avondje Tsjechisch bier zuipen gebruiken! ![]()
|
|
|
|
#169 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Maar voor de rest: Ben heel erg blij, want ik heb vandaag officiele toelatingsbrief voor de universiteit in Praag binnen gekregen. Dus ik ga nu zeker weten fijn een paar maandjes pivootjes drinken, of velky pivootjes, en cultuur opsnuiven, en hopelijk een heleboel van Tsjechie zien!! Tak, ted' moc studuje... Oh, wordt tijdens het schrijven gebeld, en ben nu niet zo blij meer... ik zou nieuwe woonruimte krijgen, maar wordt nu voor de DERDE keer voor 2 weken uitgesteld... Dus, als iemand een leuk huiske weet, voor twee meiden en 3 katten, betaalbaar, en alle andere mensen op je lijst "zij zoeken ook nog een huis" zijn niet geinteresseerd... denk alstublieft aan mij. Leuk toch, in zo'n rijk westers land leven waar alles zo goed geregeld is !*?#! Anne |
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Administrator
|
Citaat:
Van Svejk heb ik nog een fotootje van jou en Zuzana ![]() |