![]() |
|
|
#132 |
|
Actief Lid
|
Wees blij dat je tenminste in bed mag uitzieken. Ik heb ook al anderehalve week keelontsteking, maar moet gewoon werken :o(. Beterschap in iederegeval ;o)
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
VIP Lid
|
Ik ben zo goed als gezond weer. Moet alleen nog m'n antibiotica-kuur afmaken. Nog 3 dagen aan de pillen.
![]() Vrijdag tussen de Russen feesten en dan zaterdag tussen de Tsjechen! ![]() Kan mijn eretitel trouwens niet in RODE letters ipv roze? :snik: Rood past beter bij rokkenjager. ![]() |
|
|
|
|
|
#134 |
|
VIP Lid
|
Over zaterdag: ik heb slecht nieuws. Ik kom niet. M'n huidige financiele situatie, m'n werkeloosheid en een hele grote kostenpost in februari 2007 dwingen mij preventief te gaan bezuinigen. Ik wil er graag bij zijn, maar ik moet m'n prioriteiten stellen.
Alleen als ik vanavond de loterij win zal ik zaterdag alsnog aanwezig zijn. |
|
|
|
|
|
#135 |
|
VIP Lid
|
Ik heb werk gevonden voor komende zaterdag. Het is eenmalig 3 uurtjes werken (23:00-02:00) op een whisky festival in Leiden... En ik lust niet eens whisky.
Dus ik bespaar geld en ik verdien ook nog eens wat op zaterdag. Maar al die leuke Tsjechische dames die ik moet missen op zaterdag... Hopelijk verzachten de Russische dames op vrijdag de pijn een beetje... ![]() |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Pivonist
|
JesusMaria, ik moet werken op een Vodka festival en ik houd niet zo van vodka. En dan al die vervelende Russische dames Bah!!!
Nazdravi of is het in het Russisch nazdroje???? ![]() |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Moderator
|
Oke, maar nu even back to topic....
Wie gaat er a.s. zaterdag naar het wapen van Londen ?? Ik twijfel nog namelijk... het is niet echt naast de deur voor mij... (misschien nog mensen uit omg. Rotterdam die gaan ???) Ik moet morgen ook nog gewoon werken en als het net zo druk is dan vandaag ben ik ook pas laat thuis.... Wie o Wie komt er nog meer ?? |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Super Lid
|
Misschien...
|
|
|
#139 |
|
Administrator
|
Ik ga!
![]() Verder weet ik alleen dat Martina, Ralph, Pavla en SE16 (Marc) komen. En verder zou Gabina ook nog met 1 of twee vriendinnen komen. En Rudolf misschien. Macek niet van de partij ? Het is tenslotte om de hoek, niet ? ![]() |
|
|
|