het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 17-09-05, 21:17   #91
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Re: Tsjechisch café in Amsterdam

En ook te bezopen om te herinneren wat jijzelf hebt uitgespookt zeker? *kijkt streng*

Mogen wij die vage details weten?
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-09-05, 07:50   #92
VIP Lid

Elke's avatar

Nationaliteit:

Pasqual heeft me zojuist een PM gestuurd om te vragen de situatie uit de doeken te doen op het forum. het ging een beetje alzo: na talloze pinten besloot Pasqual op tafel te strippen (naar zeggen `enkel en alleen om Juan ook op die tafel te krijgen`). Rudolf zag dat niet zitten en probeerde Pasqual halfnaakt (dat was Pasqual dus, of Rudolf nog kleren aanhad was niet echt duidelijk uit die PM), en probeerde Pasqual eraf te krijgen door aan zijn linkersok te trekken. de rechtersok was al uit en aangezien het een beetje glad was op de tafel (vraag me niet hoe dat kwam) is Pasqual van de tafel gefloept en met zijn koppeke tegen de grond geploeft. 2 schone deernes hebben zich dan over hem ontfermd (wie o wie??) en daarmee dat Pasqual de laatste dagen een beetje te druk was, om hier verslag over te doen. met Rudolf en Juan gaat alles goed, maar Pasqual heeft me toegefluisterd dat ze totaal oblivious zijn over dit voorval, tja plaatsvervangende schaamte, en ze dus zullen proberen alles te ontkennen.
Elke is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-09-05, 08:08   #93
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:

Foei! Als ik er - als moderator - bij was geweest, zou ik zeer zeker met harde hand hebben ingegrepen (uiteraard na eerst een fiks aantal pullen geleegd te hebben).

Wat moeten buitenstaanders wel niet van ons forum denken? Dat het ons alleen maar om de pivo's te doen is, terwijl wij zoveel meer te bieden hebben? *kijkt schijnheilig*
Oud 19-09-05, 08:13   #94
VIP Lid

Juan's avatar

Ik kan nog wel zeggen dat ik naderhand nog 3 van die schone deernes toevalligerwijze tegenkwam, maar ook daar laat mijn geheugen mij grotendeels in de steek.
Juan is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-09-05, 10:13   #95
Pivonist

Macek's avatar

Nationaliteit:

Pasqual stripper, Juan dronken met drie meiden en dan "we kunnen ons niets meer herinneren" ja ja, wat een goedkope k..smoes. Volgende keer kom ik vermomd en met een verborgen camera want dat komt op de foto, half naakt op een gladde tafel met één sok. Amsterdam zoals ik al eerder schreef, het Sodom en Gomorra van het westen, wordt tijd dat ik als man van eer verhuis!!
Macek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-09-05, 10:40   #96
Forum Freak

Pelhřimov's avatar

Nationaliteit:

Citaat:
Macek schreef:

Volgende keer kom ik vermomd....
Macek, als jij een volgende keer vermomd gaat, dan val je uiteindelijk toch door de mand door het aantal grote pivo's wat je bestelt. En dan weet iedereen dat de pivonist binnen is.
Pelhřimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-09-05, 11:57   #97
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:

Citaat:
Macek schreef:

Volgende keer kom ik vermomd en met een verborgen camera .....
Een vermomming lijkt mij niet nodig, afgaand op het beroerde geheugen van de aanwezigen. De volgende dag weet niemand nog wie aanwezig was.
Die camera daarentegen lijkt mij een uitstekend idee. Dan kunnen wij tenminste zien wat er allemaal weer voor smakeloze praktijken hebben plaatsgevonden in dit goddeloze oord.
Oud 19-09-05, 11:58   #98
VIP Lid

Elly's avatar

Nationaliteit:

Heeelemaaal mee eens Jeanne!
Elly is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-09-05, 12:50   #99
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:

Ik wordt wel steeds nieuwsgieriger naar deze kroeg.
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-09-05, 16:47   #100
Super Lid

Rudolf's avatar

Nationaliteit:

Citaat:
Elke schreef:

Pasqual heeft me zojuist een PM gestuurd om te vragen de situatie uit de doeken te doen op het forum......Pasqual heeft me toegefluisterd dat ze totaal oblivious zijn over dit voorval, tja plaatsvervangende schaamte, en ze dus zullen proberen alles te ontkennen..
Ik was die avond niet aanwezig. Dat was mijn tweelingbroer

Zit zo nu en dan op de site van Het Wapen te kijken. Maar ze hebben de foto's van de laatste CZ party nog niet in hun fotogalerij geplaatst. Waarschijnlijk omdat ze het niet durfen
Rudolf is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels