![]() |
|
|
#31 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Tsjechisch café in Amsterdam
lieve mensen:
het is on gelukt de prijzen van Pilsner aanzienelijk te kunnen verlagen zodat op Cz party zaterdag gelden deze prijzen : klein 0,2cl 2euro medium 0,3cl 3euro groot 0,4cl 4euro leuker kunnen wij het niet meer maken - hopelijk tot ziens zaterdag |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Actief Lid
|
Meer is hier ook niet te vertellen...het is daar altijd gezellig, dat in iedere geval
. Misschien kan ik er even bij schrijven, dat behalve dat de party's op Josef'se website worden vermeldt, staan ze ook op www.xchat.cz/srazy en op www.lide.cz/room au-pair...Gr. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
Ahojky Josifkuuu,
pot verdorie, dit keer moet ik het waarschijnlijk missen. Vorige keer was het weer een fiasco ...maar een lekker biertje voor een euro of 4 kom ik wel over drie weken proeven. Krijg bezoek uit Praag, "kalmeni jako ja ", dus het wordt wel weer wat...Gr. Zlaticko.Phoebe (Den Haag ) |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Moderator
|
Nu staat er vast, dat Onze Grote Pivonist er zal zijn om zijn gewonnen prijs in Ra Ra Ra te ontvangen. En Ik ben er ook en eindelijk hoef ik niet naar huis te rijden en mag dus gezellig een biertje nemen. Misschien zelfs twee.
Tot morgen !!!! Pepo |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Forum Freak
|
Pepo, dat komt mooi uit dat de Pivonist ook komt, want ik heb nog een drankje tegoed van hem sinds 30 maart. Maar ik weet morgen pas of wij kunnen komen.
groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Pivonist
|
Citaat: