![]() |
|
|
#191 |
|
Pivonist
|
Ja. goed idee, waar kan ik dan overnachten, hallo, want alcohol en verkeer je weet wel, en ik kan onmogelijk sap drinken, dan krijg ik problemen met het genootschap. Nazdravi!! |
|
|
|
|
|
#192 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Allemaal,
Dit is Cor van Het Wapen van Londen, Ik hoorde net van josef dat hij weer een leuke avond gepland heeft... Dit keer op zaterdag avond 17 december vanaf een uur of 8 in de avond. We hopen jullie weer te zien, en voor wie dit bericht uitprint en meeneemt ontvangt natuurlijk weer een gratis eerste drankje. Tot de 17e... Cor, van: Het Wapen van Londen Amstel 14 1017 AA Amsterdam Tel: Josef: 0655568576 Cor: 0615395317 |
|
|
|
|
|
#195 |
|
Nieuw Lid
|
Hey lieve mensen,
Sinds kort bezoek ik deze site en vind het onwijs leuk om te zien dat zoveel mensen een band hebben met Tsjechie. Ben sinds een paar jaar in Nederland en het lijkt me leuk om hier mensen te leren kennen die met Tsjechie een speciale band hebben. Ik las net dat er een Tsjechische avond is en mijn vraag is dan ook of ik ook langs kan komen? |
|
|
|
|
|
#197 |
|
Nieuw Lid
|
Hier is Cor van Het Wapen van Londen...
Wij hebben gehoord van de party in Rotterdam, en daarom wilden wij onze party verzetten naar zaterdag 14 januari a.s. We hopen jullie te kunnen begroeten. Cor en Josef Het Wapen van Londen Amstel 14 1017 AA Amsterdam Tel. Cor 0615395317 Josef 0655568576 www.hetwapenvanlonden.nl |
|
|
|
|
|
#198 |
|
Pivonist
|
Welkom
op het forum beste Geke, natuurlijk ben je meer als welkom, wat dacht je dan. Na zdravi!!![]() |
|
|
|
|
|
#199 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#200 |
|
Forum Freak
|
Ja Arno, ik kan me ook voorstellen dat jij hierna onvoorwaardelijk voor Rotterdam kiest!! Zo'n nachtburgemeester heeft A'dam duidelijk niet!!!!
![]()
|