![]() |
|
|
#181 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#182 | |
|
Forum Freak
|
Ja Cor, die site ken ik wel. Ik ben daarop samen met Paulien o.a. bezig om de "Ahoj" (ledenmagazine) geheel over te typen voor het archief. Een inmense klus, want het zijn tig jaargangen.
Citaat:
groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#185 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Gelukkig is er van de laatste jaargangen nog wel het een en ander bewaard gebleven op diverse computers, maar dat moet echter ook nog allemaal verwerkt en gecontroleerd worden voordat het op de website gepubliceerd kan worden. |
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Legende
|
Citaat:
tig (hoofdtelw.) 1 [inf.] aanduiding van een onbepaald groot aantal => veel Sorry, ik dacht dat je iets te vlug getypt hadt of het bericht niet was herlezen. Weer iets bijgeleerd. P.S. Het was een leuke avond zaterdag in "het wapen van Londen". ![]() |
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#189 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Ik wil best geloven dat het gezellig was, maar ik kon helaas niet naar het wapen komen. Een volgende keer hoop ik zeker weer van de partij te zijn. groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Wordt het trouwens niet eens tijd om eens in de omg. Rotterdam een meeting te houden ??? Punkerator die hou ik erin Even aan Pasqual voorstellen dat hij Punkestein overal op het forum gaat veranderen in Punkerator ![]() |
|
|
|
|