![]() |
|
|
#171 |
|
Pivonist
|
Het was weer eens gezellig, Maar Anne waar zoek je woonruimte, hier of in Tsjechië, het is voor mij niet helemaal duidelijk. Nazdravi!!
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Nieuw Lid
|
Oh, sorry, bedoelde Amsterdam. Maar ik begin nu wel een beetje erg off topic te geraken ben ik bang... Ehm even denken, oh: zou het niet erg vinden om boven een kroeg wonen hoor. Zo: nu past het weer bij de rest van de reeks...
![]() |
|
|
|
|
|
#173 |
|
Moderator
|
*kijkt achterdochtig naar hana*
![]()
|
|
|
#175 |
|
Moderator
|
Ja hoor Prima ! ik zie dat je net nieuw bent hiero... Ik zal je even kort iets uitleggen....
Punk is Moderator (net als ik trouwens), maar Punk bewaakt het "ontopic blijven" en elke keer als iemand offtopic drijgt te gaan dan kijkt Punk even streng, boos of in dit geval achterdochtig... Maar wees maar niet bang hoor.... hij bijt niet ![]() Punk is de man met de vele *kijk* gezichten ![]() Als je nou nog zegt dat je een kamer zoekt die best boven een Tsjechisch café mag liggen zit je helemaal goed ![]() |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Legende
|
Punk heeft ook nog een sleutel waarmee hij al eens een topic durft op slot te doen.....
maar anders een toffe kerel hoor! |
|
|
|
|
|
#177 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
![]() Citaat:
Oeps, nu ga ik zelf een beetje off-topic, geloof ik ![]()
|
|
|
|
#178 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Ben trouwens wel erg goed in IN kroegen zitten (blijf wel bij topic hoor, zal punkerator ofzo niet boos maken...) Dus tot de volgende meeting! |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Nieuw Lid
|
Kennen jullie deze site?
http://www.vnts.nl/ Groetjes, Cor Het Wapen van Londen P.S. Het was een leuke avond, afgelopen zaterdag... |
|
|
|